![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pikkusen offsettia lisää huutaa varsinki taakse, eikä niin vähääkään. ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
menee useimmat MB henkilömallin ratit
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko näissä ollut mitään ongelmaa perän kanssa kun just 80km/h alkaa sellainen jyrrääminen takaa , olen avannut perän , laakerit ja kardaanin tutkinut eikä ole yhtään välystä eikä jumissa .
Perässä ei mitään ihmeellistä kaikki ok mutta silti kun käännän asfaltilla niin toinen pyörä yrittää sutia ja ahistaa niin mahdottomasti , kuitenkin kun nostan ylös ja pyöritän vain toista niin useinmiten vaan kardaani pyörii. Millaisia ahtopaineita yleensä tuossa 617a,ssa on kun just viimmeisillä kierroksilla saa pikkasen nousemaan mutta normi ajossa ei mitään tai mielummin -0.2bar. On niin älyttömän laiska. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eihän ahista kääntäessä siks kun keppi on nelivedolla ? ei oo keskidiffiä, joten "kuuluukin" ahdistaa kääntäessä hyvällä pidolla
617 ssa ahtoa 0.6 - 0.8 vakiona, pumpun päällä ahtojen säädön rajoitus ylös ruuvattuna reippaasti 1 bar ja ylikin onks kardaanin kohdistus oikein ? tärrääks samoin pelkällä takavedolla ? jakolaatikon puslat ?
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 12.07.2012 21:50 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Siis pelkällä taka vedolla kääntäessä tekee tuon sutimisen, kardaani on ollut kiinni samassa paikassa koko ajan mutta tuo ääni koventunut, huomasin että noin 20km jälkeen perä on tuli kuuma eihän nuo yleensä ole myös huomasin perän purkamisen yhteydessä että murikka oli todella ahtaalla laakeri välyksellä mutta kuitenkin pyöri todella nätisti käsin ????
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ootko nyt täysin varma? Ettei vaan jättäis nelikkoa päälle... Ku ei se nyt mitenkään tolkuttomasti pitäis ahistaa vaikka olis kemppiperä, suttaa ja ahistaa tietysti, mutta jotenkin tuo kuvaus haiskahtaa siltä että kiinteellä nelikolla ajeltas ympyrää. Ku ei se avonainen perä nyt ajossa mitenkään pitäis lukkiintua tuollalai, oli murikan välykset mitä vaan.
Mut ei sen kardaanin tällöin kyllä pitäis pyöriä renkaita ilmassa pyöritellessä... ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ja onhan siis havaittu, että siinä jakiksen kepissä on ikäänkuin 2 ssa kohtaa nopee neliveto ? eli aina kun keppi on edessä, riippumatta ollaanko oikeassa vai vasemmassa laidassa liikettä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No entäs tämä vika?
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Joo en ole huomannut shimmien hionnan jälkeen eikä lämpenekkään enää niin kovasti ??? vähä hukas .
![]() ![]() Auto nyt ajo kunnos menee tosi siististi noilla 22" voi ajaa jopa pidempiä matkojakin , kuitenkin koneen kanssa tehtävää tarvis yksi 100hv lisää. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Laitoin nuo talvirenkaat alle ja totesin vähä pieneksi 265/50 19 Conti 4x4 .
Mutta mistä löytäisi järki pakettia kokoluokkaa isompaa 31"-> mutta mieluiten 17-tuuman vanteella ja jako voi olla 5x130 tai 5x120 sekä leveyttä yli 10" oleva talvi / nastarengas paketti. ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
tuo on kyllä näyttävän näköinen kapistus ! mistä nuo penkit on peräisin ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:MB 300GD | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.10.2006 22:09 | |
MB 300GD | O/M/V Muut | 4 | 26.11.2005 02:06 | |
mb 300gd | javaju | O/M/V Muut | 8 | 07.02.2005 11:01 |
mb 300gd myydän | O/M/V Muut | 1 | 23.01.2005 18:59 | |
M:Mercedes Benz 300GD 1+1 pakettiauto | O/M/V Muut | 21 | 15.12.2004 12:51 |