Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.06.2012, 21:50
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Pikkusen offsettia lisää huutaa varsinki taakse, eikä niin vähääkään. Tai paripyörät. Jotain bling-bling-vannetta oot varmaan jo miettinytkin?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.06.2012, 06:43
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

menee useimmat MB henkilömallin ratit
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.07.2012, 20:37
jarruu jarruu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.12.10
Sijainti: Jurva
Viestit: 73
Perusasetus

Onko näissä ollut mitään ongelmaa perän kanssa kun just 80km/h alkaa sellainen jyrrääminen takaa , olen avannut perän , laakerit ja kardaanin tutkinut eikä ole yhtään välystä eikä jumissa .
Perässä ei mitään ihmeellistä kaikki ok mutta silti kun käännän asfaltilla niin toinen pyörä yrittää sutia ja ahistaa niin mahdottomasti , kuitenkin kun nostan ylös ja pyöritän vain toista niin useinmiten vaan kardaani pyörii.

Millaisia ahtopaineita yleensä tuossa 617a,ssa on kun just viimmeisillä kierroksilla saa pikkasen nousemaan mutta normi ajossa ei mitään tai mielummin -0.2bar.
On niin älyttömän laiska.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.07.2012, 21:48
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

eihän ahista kääntäessä siks kun keppi on nelivedolla ? ei oo keskidiffiä, joten "kuuluukin" ahdistaa kääntäessä hyvällä pidolla

617 ssa ahtoa 0.6 - 0.8 vakiona, pumpun päällä ahtojen säädön rajoitus ylös ruuvattuna reippaasti 1 bar ja ylikin

onks kardaanin kohdistus oikein ? tärrääks samoin pelkällä takavedolla ? jakolaatikon puslat ?
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 12.07.2012 21:50
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.07.2012, 07:32
jarruu jarruu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.12.10
Sijainti: Jurva
Viestit: 73
Perusasetus

Siis pelkällä taka vedolla kääntäessä tekee tuon sutimisen, kardaani on ollut kiinni samassa paikassa koko ajan mutta tuo ääni koventunut, huomasin että noin 20km jälkeen perä on tuli kuuma eihän nuo yleensä ole myös huomasin perän purkamisen yhteydessä että murikka oli todella ahtaalla laakeri välyksellä mutta kuitenkin pyöri todella nätisti käsin ????
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.07.2012, 20:22
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jarruu Näytä viesti
Siis pelkällä taka vedolla kääntäessä tekee tuon sutimisen
Ootko nyt täysin varma? Ettei vaan jättäis nelikkoa päälle... Ku ei se nyt mitenkään tolkuttomasti pitäis ahistaa vaikka olis kemppiperä, suttaa ja ahistaa tietysti, mutta jotenkin tuo kuvaus haiskahtaa siltä että kiinteellä nelikolla ajeltas ympyrää. Ku ei se avonainen perä nyt ajossa mitenkään pitäis lukkiintua tuollalai, oli murikan välykset mitä vaan.

Mut ei sen kardaanin tällöin kyllä pitäis pyöriä renkaita ilmassa pyöritellessä...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.07.2012, 20:37
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ja onhan siis havaittu, että siinä jakiksen kepissä on ikäänkuin 2 ssa kohtaa nopee neliveto ? eli aina kun keppi on edessä, riippumatta ollaanko oikeassa vai vasemmassa laidassa liikettä
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.07.2012, 18:26
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

No entäs tämä vika?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jarruu Näytä viesti
Perässä ei mitään ihmeellistä kaikki ok mutta silti kun käännän asfaltilla niin toinen pyörä yrittää sutia ja ahistaa niin mahdottomasti , kuitenkin kun nostan ylös ja pyöritän vain toista niin useinmiten vaan kardaani pyörii.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.07.2012, 20:21
jarruu jarruu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.12.10
Sijainti: Jurva
Viestit: 73
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
No entäs tämä vika?
Joo en ole huomannut shimmien hionnan jälkeen eikä lämpenekkään enää niin kovasti ??? vähä hukas .





Auto nyt ajo kunnos menee tosi siististi noilla 22" voi ajaa jopa pidempiä matkojakin , kuitenkin koneen kanssa tehtävää tarvis yksi 100hv lisää.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 29.10.2012, 11:59
jarruu jarruu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.12.10
Sijainti: Jurva
Viestit: 73
Perusasetus

Laitoin nuo talvirenkaat alle ja totesin vähä pieneksi 265/50 19 Conti 4x4 .
Mutta mistä löytäisi järki pakettia kokoluokkaa isompaa 31"-> mutta mieluiten 17-tuuman vanteella ja jako voi olla 5x130 tai 5x120 sekä leveyttä yli 10" oleva talvi / nastarengas paketti.



Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 30.10.2012, 07:17
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

tuo on kyllä näyttävän näköinen kapistus ! mistä nuo penkit on peräisin ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:MB 300GD O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.10.2006 22:09
MB 300GD O/M/V Muut 4 26.11.2005 02:06
mb 300gd javaju O/M/V Muut 8 07.02.2005 11:01
mb 300gd myydän O/M/V Muut 1 23.01.2005 18:59
M:Mercedes Benz 300GD 1+1 pakettiauto O/M/V Muut 21 15.12.2004 12:51


Sivu luotu: 13:35 (GMT +2).