![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Unlimitedin Norjalais heppu Roar ajelee myös turbotetulla LS kasi koneella. Viime vuonna sen kanssa juttelin, niin valitteli hieman, että viivettähän on vapari koneeseen verrattuna, mutta kun teho tulee, niin sitten sitä on reilusti. Eli vaatinu kuulemma opetella uudenlaisen ajotyylin, kun pitää ennakoida milloin voimaa tarvii. Jaahas kohta nukkumaan ja aamulla katseleen ja morjesteleen tuttuja kuopalle. PS Hyvinkään villatehtaan(?) Woodstock tapahtumaan olivat osa kuskeista ja mekaanikoista äsken matkalla......eli rentoutumista kisapäivien välillä ja pirteitä mekaanikkoja huomenna ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Melkein oli jäänyt kuskit ja mekaanikot ulos woodstockista kun rannekkeet puuttui. Tare oli puhunut porukan kuitenkin sisälle.(Riihimäen Runeberi)
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Oli kyllä ihan mielenkiintoista settiä. Makkarat oli tosin kylmiä, joten siitä miinus. Hyvin tuolta näki kaikki radat, joten ainakaan itse en olisi edes lähemmäs halunnut. Silloin ois jäänyt pätkiä näkemättä. Pistelasku tuntu olevan ihan arpapeliä. Ei mitään järkeä millä periaatteella pisteitä jaetaan. Kuuluttajaltakin oli säännöt hukassa. Jossain esitteessä ois voinut sääntöjä vähän valottaa. Samaten jotain ajopätkien reittikarttaa ois voinut laittaa esitteeseen. Itse latasin sen luurilla kun näkyi sellainen palstalle tulleen. Siitä oli hyvä katsella mistä kuuluu ajella. 5 pätkä oli vähän turha. Osa porukasta ajoi sieltä oikeaa laitaa ja kartan mukaan se kuului ajoalueeseen? Miksei kaikki sitten sieltä ajanut ja hakenut pisteitä? Kyllä tuota ensi vuonnakin voisi tulla katsoon. Ei vaan oikein säännöt, pistelasku ja kahden päivän kisa avaudu.. Miksi pitää ajaa kaksi päivää ja kummaltakin saa palkinnot?? Toisena päivänä samat radat??
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
2 osakilpailua yhdellä kisabudjetilla. Eli ihan kustannus syistä aikoinaan siirryttiin 2 päiväisiin kisoihin. Eli lauantaina oma CUP sarjan osakilpailu ja sunnuntaina omansa. Siis tämä Suomen kisahan kuuluu osana CUP sarjaa, jota kuljettajat kiertävät, ihan kuten ralli ja formula MM pisteitä keräävät kuskit/talllitkin. Molempina päivinä on myös uudet lähtöjärjestykset kuskeille ja uudet radat, eli kaks eri kilpailua, mutta samassa paikassa ja näin ollen kisatiimeille yksillä matkakuluilla. Saadaan edes jotenkin karsittua kisatiimien pirun suuria kuluja. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Noita kuluja alettiin huvikseen kaverin kanssa miettimään siellä montun reunalla, ja melko nopeasti alkoi luvut olemaan niin isoja että pahaa teki. Mutta kieltämättä hauskan näköistä touhua parhaimmillaan ja toisaalta todella hanurista huonoimmillaan. <- Tuolla meinaan juuri sitä 5 stagea, ymmärrän kyllä että kukaan ei tarkoituksella halua kalustoa rikkoa. Kritiikki suunnattu radan suunnittelijalle, ja sekin rakentavaksi tarkoitettu. Nämä huomiot ensikertalaisen silmin havannoituna.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tätä tarkoitin. Hienot äänet kun toimi mutta 1 ja 2 radalla muistaakseni yski ja paukkui kovin.
Filmi on 3 radalta johon auto sitten simmahtikin. Kun kuski sai kypärän päästään, oli hän silminnähden kiukkua täynnä ja suoritti hetken purkautumisen sille yhdelle keltaliiville. ![]() Kaikella kunnioituksella turbotettuja moottoreita kohtaan sattui juuri tämä yksilö meitä suuresti kiinnostamaan. Nyt en muista ihan tarkkaan, mutta tässä piti hevosia olla jotain paaaaaljon yli 1000?! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mukava reissu oli ja olis kyl voinut jäädä toiseksikin päiväksi kuten aluksi suunnittelin mut kun sää tiedot lupaili sadetta molemmille päiville niin ei sit tullut lähettyä kuin tänään ja aika hyvin kaikki palautteet jo tulikin joita olis voinut kertoa, mutta kuvia tulee aika rovaus kun saan vaan uppailtua nettiin harmiksi kyl kaukaa otettuja
![]()
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Rajottajallehan tuo kuulostaa papattavan tossa videossa, ei saanu tarpeeks isoa vaihdetta tupaan? Jos haluaa ettei turboauto pauku tommosissa oloissa, niin pitäis vissiin vaihtaa polttoaine dieseliks.
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Tuo on sitten ihan eri vekotin kuin se joku viimevuotinen missä oli vajaapyttyinen. Vai muistanko jotain ihan väärin.. joku hiton kireän kuuloinen turbovehjes siellä mun mielestä viime vuonna ajoi. Saattaa olla mielenkiintoinen ajettava tuollainen tuplaturbo LS:ä. Mitenhän menisi kadulla kisavireisenä? ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Lipuista päätellen toi on Islantilaisten peli toi. Koitan ettiä sulle Roarin autosta videon ja sit siit Norjalaisen Roger Fossen ajama turbo nelos pelistä kans.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Olikos siinä Fossen pelissä volvolainen turbotetuna ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Roger Fossen:
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Tässä sit taas Lighfoot racingin autot. Eli Roarin autossa turbotettu (muistaakseni 1 ahdin) LS mosa. Arne luottaa sit taas moparin isolohkoon.
Roar |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Katos joo, pitkän päivän jälkeen ei edes erota Norjan ja Islannin lippuja toisistaan
![]() Toi Roger oli juuri se neloskone mitä mietin. Hieno laitehan sekin toki on, vähän vain tuntui olevan puutuneen oloista menoa välillä siellä viime vuoden kisassa. Ehkä vain kuvitelmaa kun äänestä puuttui neljä pyttyä ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK Off ROAD NORDIC TRIAL 15.9 2012 | RJCOBRA | Tapahtumat | 151 | 25.09.2012 23:57 |
Ennakkoliput Formula Offroad 9.-10.06.2012 Hyvinkäälle | offipaita | Tapahtumat | 57 | 09.06.2012 21:20 |
Formula offroad Uppsala 2012 | oska80 | Tapahtumat | 9 | 21.05.2012 17:18 |
OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO | myllis | O/M/V Muut | 7 | 15.02.2007 22:56 |
Formula off road for FUN | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 19.10.2005 11:18 |