![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Muutama vuosi takaperin laitettiin säätäjä_sedän kanssa omegasta simpukka mettärymysuzukiin. Taidettiin laittaa vain hieman alemmas simpukka, kuin sinulla on tulossa. Tuohon kiinniottamiseen taitaa auttaa joko speiseri tai vanteen laitto nurinpäin, jolloin rengas tulee ulommas. Edittiä: Mistä volvosta käyttämäsi ohjausvarren nivel on?
Viimeksi muokannut J0hannes : 31.05.2012 22:17 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Mutant Rhino - alusta
Tuo simpukan kiinnityslevy ja myös tuo Volvon nivel on kotoisin Porlan pajan setistä. Volvon nivel on joko 140 tai 240 sarjalaisen - en nyt muista ulkoa kumpi.
Ei taida speiseri eikä vanteen nurinpäin laittokaan tulla kyseeseen kun auto pitää saada leimattua. Itsellä tuli tänä aamuna mieleen, josko laittaisi raidetangon päälle säädettävät pulttikiinnitteiset stopparit, jotka ottavat kiinni lehtijousipakkaan ja estää liiallisen kääntämisen. Ne saisi helposti hitsattua pienestä U -profiilin ja lattaraudan pätkistä...
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ---- MutantRhino by www.SirRai.com ---- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Paremmat vanteet oikealla ofsetillaLainaus:
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Pikakorjaus leimalle on itselläni ollut laittaa muutama prikka kuvassakin näkyvien pallon "rätti tiivisteen" (mikä lienee oikea nimitys)kiinnitys pultin alle |
#5
|
||||
|
||||
![]() MutantRhino - alusta
Kiitoksia kovasti - tällainen yksinkertainen ratkaisu ilahdutti kovasti. Pultti auki, pari prikkaa alle ja eipä rengas enää ottanut kiinni U -pantaan.
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ---- MutantRhino by www.SirRai.com ---- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna... |
#6
|
||||
|
||||
![]() MutantRhino - alusta
Alustan viimeistelytöitä tullut tehtyä, loput jarruputket ja -letkut sekä pientä takajarrusatuloiden kiinnityksen hienosäätöä. Alkaa tuo alusta vihdoin olla lähes koottuna ja seisoo jo pyörillään...
Kuten jo mainitsin niin hydrauliikkaöljysäiliöstä piti tehdä versio 2, joka nyt on suojakehikossaan kiinni taka-akselin päällä. Paluusuodattimelle teki tiukkaa löytää paikka mutta tuossa runkopalkin ja säiliön välissä se nyt on. Yhtään en uskaltanut uuteen vuotamattomaan säiliöön kiinnityshitsejä vetää vaan kiinnitin sen kahdella L -raudalla ja M10 kierretangoilla... Vielä kun tolle jakolaatikolle tekee tuon panssaroinnin niin sitten naitetaan taas alusta ja koppa yhteen... Osaisiko joku palstalainen valaista tarvitaanko tuota ohjausiskunvaimentaja vielä kun Suskaan tulee tuo Omegan tehostin? Jos tarvitaan niin sitten pitää alkaa hakemaan - vanha on ihan kaputt.
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ---- MutantRhino by www.SirRai.com ---- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No on toi ku pitää jakkiskin olla kiillotettu
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Suska 410 | Ripe24 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.11.2009 22:09 |
Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. | maraX | Maasturiprojektit | 2 | 03.02.2007 08:32 |
hitaasti hyvä tulee? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2006 14:55 |
M suska | O/M/V Muut | 7 | 04.03.2005 22:17 | |
O SUSKA 410 TAI 413 | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2004 21:33 |