Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.05.2004, 07:55
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Nuo säästöjutut käsitän, mutta miten ajettavuus paranee kun etuakseli ei vedä? Jos siinä kerta on jatkuva neliveto niin kait siinäkin on keskitasauspyörästö? Eli pitäis olla hyvä (=normaali) ajettava myös pitävällä pinnalla?

Ajelin rangella Raajärveltä kotiin (~300km) etukardaani takakontissa, enkä kyllä huomannut ajossa mitään erilaista, mutta matkanteko oli kyllä tosi tasaista junnaamista kahdeksankympin vauhdilla, mutkiin ja risteyksiin tuli lähes jarruttomalla autolla (rumpujarrut + suomuta... tai oli siinä kyllä jonkinlaiset jarrut, mutta ne puolsi ihan hemmetisti) hidasteltua reilusti. Onko nelivetoisen hoodeejiin ajettavuudessa jotain vikaa mikä pitäis saada oikaistua tekemällä siitä vain takavetoinen?

-Paavo

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: maasto rengas tapsa4x4 O/M/V Muut 2 15.07.2005 14:13
Minkälaiset ajo-ominaisuudet? HEKULIINI Chit-Chat 32 14.04.2005 19:05
Nissan King-cap Maasto-ominaisuudet Tekniikka & Jutustelu 21 07.01.2005 08:20
Korkattu offi ominaisuudet blaserista kulmakorves. Nasty Tekniikka & Jutustelu 2 21.11.2004 21:16
Ajo-ominaisuudet..... Tekniikka & Jutustelu 0 04.02.2003 20:09


Sivu luotu: 04:17 (GMT +2).