![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kuva ennen spacereiden asennusta taakse... ... ja jälkeen: Tarttee vielä laitella noi takalokarin päät paikalleen, niin on siistimpi. Palkkipuskuri on tietysti parempi, mutten taida laiskuuttani jaksaa kuin katkaista muovipäät sopivaan mittaan ja laittaa takaisin. Pientä ulkonäkövertailua kaksi vuotta sitten olleesta lähtökohdasta. Mitä nyt jokunen kolhu on tullut...
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sehän on ihan sama auto!
![]() Asialliselta tuo näyttää, huutaa vain jotain putki- tai palkkipuskureita alkuperäisten tilalle ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miten tarkkaan niitä syynätään leimalla? Etupuskintahan ei saisi rakennella itse?
__________________
* * * * Volvo 945ft classic Jeep Cherokee ltd -90 Volvo 745 (*29.9.1992 - †24.3.2012 ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Virallisesti ei enää saa tehdä, mutta onhan tuon ikäiseen saanu aikanaan laittaa.. "maalasin vanhan eikä ole aiemmin merkattu otteeseen, viittitkö merkata ettei tuu sanomista"
![]() Riippuu toki konttorista, onko leimasetä harrasteystävällinen vai ei.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Nythän on jo kuvien mukaan etupuskuri vaihtunut mallisarjaa vanhempaan, joka mahdollistaa isompien 33" renkaiden mahtumisen keulille. Puskurien päät on kapeammalla, joka edellyttäisi tosiaan sitä palkkia, niin ei tuo peltilärpäke vääntyisi jokaisesta kosketuksesta. No, nyt tulee oltua tarkempana ajoreiteistä ja esteistä... ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tyrkätty viikonloppuna otsonointilaite vuorollaan kuhunkin talon autoon. Tulipa raikasta.
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hävisi hajut hyvin? Mä toisinaan epäilen että edellinen omistaja on haudannut hauvansa lattiamaton alle, sen verran pinkeät aromit on kesäkuumalla. Tarttis varmaan tehdä kans toi otsonointi, kunhan saan kaikista koloista imuroitua koirankarvat pois. Niitä on löytynyt aivan käsittämättömistä paikoista
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ennen otsonointia kannattaa autolle tehdä perusteellinen imurointi ja (kuiva)sisäpesu jollain sopivalla aineella. Otsonoinnin aikana tulosta parantaa tuuletuksen sisäkierron päällä pitäminen (= akkulaturi kiinni ja puhallin ykköselle kierto päällä), jolloin myös kenno putsaantuu. Kaikkia kanavia ei taida saada valitettavasti pidettyä kierto päällä auki; niissäkin sitä moskaa riittää. Ilmastoinnille kannattaa tehdä oma kiertokäsittelynsä ensin. Mulla yhdessä aiemmassa pirssissä kaatui maitoa tms. penkille ja voi hyvä jumala armahda ja varjele sitä hajua! No, otsonilla se lähti hyvin. Annoin olla auton koko viikonlopun tallissa otsonivehje päällä. Samalla kertaa tallissa kuukauden kuivateltu seinä villoineen sai varmuuskäsittelyn hometta vastaan. Normaalisti autolle riittää muutama tunti. Ylimääräiset raadot tietysti vaativat pidemmän käsittelyn... ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ootko käyny konttorille tarjoomassa syyniin kun on tuo ei-ihan-niin-huomaamaton alleajosuoja kuraläppineen paikalla?
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...3593&page=3#52
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Viime viikonlopun mutasafarilla oikea etualatukivarren kiinnike repesi osin akselista ja hyvä niin. Nyt tulee lopulta korjattua soikeat reiät samalla pyöreiksi, jolloin keulan pauke loppuu. Kävin hankkimassa raudat valmiiksi ja uusi kiinnike tulee veisteltyä ja hitsattua kasaan 140*80*5 palkista, joten vääntyilykin loppuu. Myös vetokoukun pikakiinnike kärsi vaurioita, kun en ruuvannut sitä kiinni ajon ajaksi, sekin laitellaan pikku patentilla kuntoon. Kuvia tulee myöhemmin.
Saattoi muuten olla ensimmäinen ja viimeinen mutareissu. Sen verran on putsaamista joka paikassa, ettei toista kertaa viitsi tehdä. ![]() Tulipahan selvitettyä se ainoa sisäänvuotopaikka, eli takakontin toinen reuna laskee vähän sisään. Eipä laske pitkään.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Toi sun palkki on muuten hyvää, mutta tukivarsien puslien leveys on 2.63" eli aika tarkkaan 67mm - korvakkeet yleensä tehty 68mm leveiksi kuten nuo alkuperäisetkin pitäisi olla. 6mm:n seinämällä tuota vastaavaa palkkia niin olisi ollut loistavaa, nyt joudut joko leikaamaan poikki ja kaventamaan pari milliä, tai sitten laittamaan yhden prikan väliin jommallekummalle puolelle. Itellekin etsin talvella 6mm:n seinämällä olevaa 80 x 100-140 kokoista palkkia mutta kaikki terästoimittajat joista yksityishenkilönä sai täältäpain ostettua myi eioota
![]() Lainaus:
![]() XJ:ssä ja muissakin viskoflektillisissä se on se propelli joka imee kaiken paskan syylarin läpi ja ympäri konehuonetta. Siksi enempi mettäkäyttään tehdyssä vermeessä pitäisi olla tehokkaat sähköflektit mitkä saa katkaisijasta pois päältä jos joutuu menemään syvän muta- tai vesilätäkön kautta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 28.06.2012 23:04 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
No niinhän siinä näköjään sitten kävi, että mittasin/laskin tarvittavan palkin leveyden väärin.
![]() ![]() ![]() Paljonkos sen D30-akselin materiaalivahvuus on milleissä, 3mm?
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Akseliputki on muistaakseni 10mm, vai olikohan 8mm? Alkuperäiset alatukivarren kiinnikkeet muistaakseni 3mm tai 2mm.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 10.06.2009 23:18 |
Myydään jeep cherokee | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 21:41 |
Jeep Cherokee 4.0?? | mattijun | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 16:33 |
Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |