Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.05.2012, 08:59
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Matkakertomus osa 4 suursuo

Sitten osa porukasta lähti hakemaan Jannen patrolia joka oli hylätty hanhilammen pätkän alkuun ja osa lähti koittamaan suursuon pohjois reittiä.

Porttaalireitti


Kuupo johtotehtävissä


Letkassa oli vielä paljon autoja suon reunalla


Myös ilkan savukone uaz


Oli vaan kasvanut melko umpeen


Ettei lukkovammainen hausulikaan jatkanut puskea reittiä auki


Joppa kyllä kokeili varsinaista reittiäkin


Vain eipä sekään ollut enään edes monstereille mukava


Vedettiin uparit ja paluumatkalla sitten karsiutui minulta yksi jarruputki ja haisulista vesiletku. Korjasin jarrun samalla kun mäyristä fiksattiin.


Lähdimme sitten ajamaan suursuon länsipuolelta alaspäin.

Tie pampasta niittysuolle olikin pelikunnossa ja kynnetty melkoisille urille porttaalivehkeillä.

Lähdimme koittamaan jotain uuttaa ennen ajamatonta pätkää. Näyti alkuun että se päättyy helvetilliseen käntoränniin.






Sitten huomattiin että luotisuoraa viivaa pitkin näytti lähtevän mönkkärin ura jolta oli jopa kaatuineita puita sahattu pois. Reitti osottautui tosiaan luotisuoraksi ja ennen autolla ajamattomaksi pätkäksi. Varsin mukava pikkupätkä jossa ojia, kivikkoa ja kivinen pikkumäen nousu reitin päättyessä tukkitiehen. Lopussa oli katastroofi lähellä kun tukki oli livahtanut bertan konehuoneeseen ja tölvässyt öljynsuodatinta niin että se sylki 4 litraa ölyä maahan 100 metrin matkalla. Onneksi uglyhj huomasi vanan ja kone pelastui. Nyt kyllä laitan jonkun öljynpaineen varoitusvalon tämmöisiä varten.


Onneksi putsari saatiin kiristettyä kiinni kun ei ollut uuttakaan matkassa.


Loppuporukan leiri paikallistettiin vuoksen rantaan hieman äyräpään yläpuolelle. Leiriin saavuttiin juuri parahiksi kun pojat oli yösafarille lähdössä. Itse ei enää jaksanut kun oli nälkä ja taas bertta jarruton. Korjasin jarrut sillä aikaa kun muut teki ruokaa.

da bomb


Vuoksenrannan leiri. Aamulla vaihdoin takaperän öljyt kun oli taas ihan kuraa.


Jostain menee vettä solkenaan sisään mutta ei vuoda kuitenkaan ulos.


Matka kotia kohti alkoi. grt juuri ja juuri liikkui ja kaikkea kommellusta oli matkalla. Rengasrikko #1.


Hienosti tuunattu lasi.




Maastojeepit kylillä


Eetza


rengasrikko #2


Kuukauppi


Lopulta oli kumpikin gr hinauksessa


Tulli meni läpi ennätysnopeasti.


Kotiin päästiin juuri ja juuri ajamalla. 15km ennen kotia takapinionin ylälaakeri rupesi jo pitämään melkoista kirskuntaa.

Kiito kaikille mukavasta reissusta. Pari videoo on vielä tulossa mutta ne parin viikon päästä kun palaan toisesta reissusta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.05.2012, 09:13
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Kiitos Mikalle loistavasta tarinasta ja kuvista....
Sulle vissiin jäi se mun toinen muistikortti... pysyikö tallessa ?

Kiitos myös Kaikille reissusta... kivaa oli. Koitan purkaa myös oman kamerani tänne muitten nähtäväksi piakkoin...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.05.2012, 09:25
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eetza Näytä viesti
Kiitos Mikalle loistavasta tarinasta ja kuvista....
Sulle vissiin jäi se mun toinen muistikortti... pysyikö tallessa ?

Kiitos myös Kaikille reissusta... kivaa oli. Koitan purkaa myös oman kamerani tänne muitten nähtäväksi piakkoin...
Joo kortti on mulla. Käyt vaan hakemassa, se on mun huoneessa takakaiuttimen päällä heti oven vieressä. Lähden itse reissuun noin klo 13.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.05.2012, 09:32
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Tässä vielä reitti karkeasti. 525km rajan takana.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.05.2012, 09:43
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Joo kortti on mulla. Käyt vaan hakemassa, se on mun huoneessa takakaiuttimen päällä heti oven vieressä. Lähden itse reissuun noin klo 13.
Rooger....
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.05.2012, 13:33
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.518
Perusasetus

Olipa sitten ylläri tänään Pajeron tuulilasissa kun oli tullut pysäköintisakko kotikadulla. Ilmeisesti joku hinuria lainannut oli laittanut pysäköintiluvan hanskalokeroon jemmaan?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.05.2012, 15:50
_Tero_:n Avatar
_Tero_ _Tero_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.09
Sijainti: Järvelä
Viestit: 795
Perusasetus

Muutama kuva mun kamerasta...suurin osa kuvista oli aivan sumeita en teidä onko kuvaajalla ollut jonkin sortin käsi vapinaa päällänsä

Eipä tullut taas hirveesti kuvattua.. mutta tässä nyt jotain kuitenkin

Väihkösen ilmanputsari tulessa

perä porukan odottelua

Ajo asut ainakin kohdillaan

Muistomerkki ennen Hanhilammenkiertoa

Väihkönen syöttää Patrollilla

Mutta se ilo ei kauan kestänyt, kytkin sano ittensä irti ja hinattiin patrolli pusikkoon yöksi huilaamaan ja jatkettiin matkaa

Ryhmäkuva ja vodkat

Kilpeläinen ottaa pikkusen kallistuksia

Kallistu jo vähän liikaa

Koopeella taitaa tulla puklu

Kake ja Koopee virittelee pylpyrää että saadaan Mäyris taikaisin pyörilleen

Lauantai aamuna leiristä

Jussilainen Syöttää suursuolle päin

Joppa kokeili toista linjaa mutta, aikas pehmosta oli

Suursuolla

Haisuli

Räkytäky

Denis. sunnuntaina aamupäivä kotimatka
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.05.2012, 19:19
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Olipa sitten ylläri tänään Pajeron tuulilasissa kun oli tullut pysäköintisakko kotikadulla. Ilmeisesti joku hinuria lainannut oli laittanut pysäköintiluvan hanskalokeroon jemmaan?

Tunnustan, nostin sen säilöön että ei lähde tuulen mukaan kun ajettiin ikkunat auki.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 mikjus Tapahtumat 161 13.06.2010 12:30
PäHäMa Helatorstai 2008 venäjän safari 30.4 - 4.5 mikjus Tapahtumat 168 11.05.2008 20:12
Pähäma venäjän safari 17 - 20.11.2005 !!! Tapahtumat 109 23.11.2005 11:21
Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 tapsa4x4 Tapahtumat 75 04.08.2005 11:56
PäHäMa:n safari 16.10.2004 LaaLaa Tapahtumat 82 24.10.2004 11:40


Sivu luotu: 07:41 (GMT +2).