![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Matkakertomus osa 4 suursuo Sitten osa porukasta lähti hakemaan Jannen patrolia joka oli hylätty hanhilammen pätkän alkuun ja osa lähti koittamaan suursuon pohjois reittiä. Porttaalireitti Kuupo johtotehtävissä Letkassa oli vielä paljon autoja suon reunalla Myös ilkan savukone uaz Oli vaan kasvanut melko umpeen Ettei lukkovammainen hausulikaan jatkanut puskea reittiä auki Joppa kyllä kokeili varsinaista reittiäkin Vain eipä sekään ollut enään edes monstereille mukava Vedettiin uparit ja paluumatkalla sitten karsiutui minulta yksi jarruputki ja haisulista vesiletku. Korjasin jarrun samalla kun mäyristä fiksattiin. Lähdimme sitten ajamaan suursuon länsipuolelta alaspäin. Tie pampasta niittysuolle olikin pelikunnossa ja kynnetty melkoisille urille porttaalivehkeillä. Lähdimme koittamaan jotain uuttaa ennen ajamatonta pätkää. Näyti alkuun että se päättyy helvetilliseen käntoränniin. Sitten huomattiin että luotisuoraa viivaa pitkin näytti lähtevän mönkkärin ura jolta oli jopa kaatuineita puita sahattu pois. Reitti osottautui tosiaan luotisuoraksi ja ennen autolla ajamattomaksi pätkäksi. Varsin mukava pikkupätkä jossa ojia, kivikkoa ja kivinen pikkumäen nousu reitin päättyessä tukkitiehen. Lopussa oli katastroofi lähellä kun tukki oli livahtanut bertan konehuoneeseen ja tölvässyt öljynsuodatinta niin että se sylki 4 litraa ölyä maahan 100 metrin matkalla. Onneksi uglyhj huomasi vanan ja kone pelastui. Nyt kyllä laitan jonkun öljynpaineen varoitusvalon tämmöisiä varten. Onneksi putsari saatiin kiristettyä kiinni kun ei ollut uuttakaan matkassa. Loppuporukan leiri paikallistettiin vuoksen rantaan hieman äyräpään yläpuolelle. Leiriin saavuttiin juuri parahiksi kun pojat oli yösafarille lähdössä. Itse ei enää jaksanut kun oli nälkä ja taas bertta jarruton. Korjasin jarrut sillä aikaa kun muut teki ruokaa. da bomb Vuoksenrannan leiri. Aamulla vaihdoin takaperän öljyt kun oli taas ihan kuraa. Jostain menee vettä solkenaan sisään mutta ei vuoda kuitenkaan ulos. Matka kotia kohti alkoi. grt juuri ja juuri liikkui ja kaikkea kommellusta oli matkalla. Rengasrikko #1. Hienosti tuunattu lasi. Maastojeepit kylillä Eetza rengasrikko #2 Kuukauppi Lopulta oli kumpikin gr hinauksessa Tulli meni läpi ennätysnopeasti. Kotiin päästiin juuri ja juuri ajamalla. 15km ennen kotia takapinionin ylälaakeri rupesi jo pitämään melkoista kirskuntaa. Kiito kaikille mukavasta reissusta. Pari videoo on vielä tulossa mutta ne parin viikon päästä kun palaan toisesta reissusta.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kiitos Mikalle loistavasta tarinasta ja kuvista....
Sulle vissiin jäi se mun toinen muistikortti... pysyikö tallessa ? Kiitos myös Kaikille reissusta... kivaa oli. Koitan purkaa myös oman kamerani tänne muitten nähtäväksi piakkoin...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo kortti on mulla. Käyt vaan hakemassa, se on mun huoneessa takakaiuttimen päällä heti oven vieressä. Lähden itse reissuun noin klo 13.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tässä vielä reitti karkeasti. 525km rajan takana.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Rooger....
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Olipa sitten ylläri tänään Pajeron tuulilasissa kun oli tullut pysäköintisakko kotikadulla. Ilmeisesti joku hinuria lainannut oli laittanut pysäköintiluvan hanskalokeroon jemmaan?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Muutama kuva mun kamerasta...suurin osa kuvista oli aivan sumeita en teidä onko kuvaajalla ollut jonkin sortin käsi vapinaa päällänsä
![]() Eipä tullut taas hirveesti kuvattua.. mutta tässä nyt jotain kuitenkin Väihkösen ilmanputsari tulessa perä porukan odottelua Ajo asut ainakin kohdillaan Muistomerkki ennen Hanhilammenkiertoa Väihkönen syöttää Patrollilla Mutta se ilo ei kauan kestänyt, kytkin sano ittensä irti ja hinattiin patrolli pusikkoon yöksi huilaamaan ja jatkettiin matkaa Ryhmäkuva ja vodkat Kilpeläinen ottaa pikkusen kallistuksia Kallistu jo vähän liikaa Koopeella taitaa tulla puklu Kake ja Koopee virittelee pylpyrää että saadaan Mäyris taikaisin pyörilleen Lauantai aamuna leiristä Jussilainen Syöttää suursuolle päin Joppa kokeili toista linjaa mutta, aikas pehmosta oli Suursuolla Haisuli Räkytäky Denis. sunnuntaina aamupäivä kotimatka |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tunnustan, nostin sen säilöön että ei lähde tuulen mukaan kun ajettiin ikkunat auki. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 | mikjus | Tapahtumat | 161 | 13.06.2010 12:30 |
| PäHäMa Helatorstai 2008 venäjän safari 30.4 - 4.5 | mikjus | Tapahtumat | 168 | 11.05.2008 20:12 |
| Pähäma venäjän safari 17 - 20.11.2005 !!! | Tapahtumat | 109 | 23.11.2005 11:21 | |
| Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 75 | 04.08.2005 11:56 |
| PäHäMa:n safari 16.10.2004 | LaaLaa | Tapahtumat | 82 | 24.10.2004 11:40 |