Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2012, 08:36
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.253
Perusasetus

Ei ole mitään hajua uudempikorisen vitaran tolpista, millaiset yläpäät siellä on. Jos sama 3 pulttinen kiinnitys niin saattaisivat vaikka käydäkin.

Kyllähän tuollaiset leimalle kelpaa, omani oikein esittelin katsurille ja kehui vähintään riittävän vahvan näköisiksi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arde72 Näytä viesti
Mitens mahtaa olla että päteeköhän nämä ylläolevat uudempikoriseen Vitaraan?
Eli vm.-98-05?
Sopiiko yllämainitut iskarit ja jouset näihinkin?
Ja onko ihan leimakelpoinen setti?
Kiitos näin etukäteen mahdollisista vastauksista...

__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.04.2012, 09:01
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.736
Perusasetus

En tiedä onko mallikohtaisia eroja, mutta -03 XL-7 Vitarassa on edelleen erillinen iskari ja jousi. Iskarin yläpää on hyvin samannäköisellä kolmipulttisella kiinnityksellä kuin LaaLaan palikat.

Ei ehkä paras mahdollinen tuenta, mutta toimii vielä 190 km/h:ssa, mikäli jossain niin lujaa saisi ajaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.04.2012, 14:00
Arde72 Arde72 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: Rauma
Viestit: 91
Perusasetus

Kiitti vastauksista!
Katsoin tolppien yläpäätä ja kovasti näyttää siltä et noi LaaLaan palikat sopii tähän uudempikoriseenkin Vitaraan todennäköisesti.
Tämän topicin setti tulisi varmaan halvemmaksi kuin tämä:
www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/index.php?lang=Suzuki Grand Vitara-jousitus-alusta-jarrut
Tuo korbimotorsin korotus näyttää oikein passelilta ja mittailin tuossa äsken oman orggis Grand Vitaran mittoja: Kaaresta vanteen keskelle on noin 46cm ja helmasta maahan on noin 25cm.
Mitens muuten ajettavuus muuttuu korotuksen kanssa,onko ns. huljumpi?
Ja sorry kun näin olen lainannut toisen topiccia..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.04.2012, 16:27
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.253
Perusasetus

Periaatteessa jos vaan pulttijako ja tolpan yläpäässä olevan kumilaakerin mutteri ovat samat niin siten toimii.

Tuo spaceri parantaa MYÖS caster kulmaa camberin ja tiputuksen lisäksi eli ajo-minaisuudet jopa paranevat ainakin ohjaustuntuman puolesta. Tietysti auton korottaminen vaikuttaa enemmän tai vähemmän huonontavasti auton ajo-ominaisuuksiin, mutta maasto-ominaisuudet tietysti kallistavat vaakakuppia toiseen sunntaan.

Ja nämä jutuhan sopivat loistavasti topicin otsikon alle
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Valmis offroad camper panzer Linkit 0 28.02.2011 13:20
Ostetaan Vitaran takalasi Atte82 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.01.2011 14:17
Ostetaan Vitaran ovi... kares O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.04.2009 06:57
Camper kulman säätö? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 4 16.04.2009 22:07
Auraus ja haritus/camper..??? Ja alustan madallus? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 16 02.05.2007 21:14


Sivu luotu: 21:33 (GMT +2).