![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Velipojan hiluxiin kävin toyotalta kysymässä viimevuonna ni oli aikas suolanen 930€ kpl pakalla hintaa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
mikähän on kun välillä rupeaa ratti ravistaan niin vitusti yli 80 vauhdissa ?renkaiden painotus kunnossa ja allahan pyörivät 245/70 16 general grabberit.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
170 luxiin tarvisi vinssipetiä, josko jollakin on valmiita tiedossa niin saisiko tietoa.
Pari krt koittanut tilata mutta eipä ole halukkuutta myyntiin, yksi tilausvahvistus kyllä saapunut mutta siihen on jäänyt. Offailua kun en harrasta mutta kiinnijäämistä talvisin niin näppärä apu tuo vinssi olisi ja puskurin sisään vielä kun saisi pois silmistä... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juuri laitoin vinssin keulille 170:een, ei se oikein puskurin sisään mahdu
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt ei vaan muistu missä noita joskus katselin. Porlan pajalta koitin tuota valmista kiinnityslevyä saada mutta tilausvahvistusta pidemmälle ei asia sieltä onnistunut. "Autotallissa" (auto ei mahdu) on roipetta ja työkalua levällään, autokin päivittäisessä ajossa niin ei viitsisi alkaa purkamaan ja sovittelemaan eli itse tekemään tuota levyä. Vanhassa kämpässä näitä projekteja muutenkin odottamassa ihan riittävästi ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
atlokin sivuilla on ln170 malliin valmista vinssi sarjaa warnin vinsillä
http://www.atlok.fi/vinssin-asennuss...ux-p-2154.html |
#7
|
|||
|
|||
![]() Hilux alustasta kuuluu narahdus/vaimea paukahdus![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Vinssin kanssa yli 2-tonttua koko setti! Jossain netin ihmeellisessä mailmassa oli vinssipuskureitakin halvemmalla, taisi olla 3-400 taalan paikkeilla. Väitti tuo ukko että kiinnityslevy+vinssi pitää katsastaa ja hyväksyä, omatekeleet ei käy kun ei ole lujuustodistuksia... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Väljää alustassa, hae sanalla woblaus, deathwobble lontooksi...
|
#10
|
|||
|
|||
![]() hilux rungonreiät, kumitulpat
ja taas alkeiskyssäriä pukkaa. Putsasin rungon sisällä ollutta hiekkaa pois rungon palkkien sivussa olevien reikien kautta. Vettä meni sisään ja hiekkaa tuli ulos. Nyt kuivutellaan lopputulosta ennen öljyämistä. Nuo kumitulpat olivat aiemmalta omistajalta hukkaantuneet. Kumpi olis parempi, jättää ilman tulppia vaiko hankkia tulpat ja sulkea reiät ? Tulppavaihtoehdossa kiinnostaa myös edukkaiden kumien hankintapaikka
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
saa pari-kolme millä paksua liimallista bitumi nauhaa. helppo leikata vaikkapa katkoteräveitsellä. Kun maalattu runkoaisa on puhdas ja kuiva, tarttuu kuin tauti. Minä jättäsin runkoaisaan vedenpoistoreiät auki, kun kosteutta kertyy kuitenkin.... Ja runkoaisoihin kannattaa jättää tuuletusreiät, siis sekä etu- että takapää auki. |
#12
|
|||
|
|||
![]() KiitosLainaus:
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Noin niinku käytännössä.. Miten pääsit pesemään pohjan? Nosturilta vai oliko joku kotikonsti kikkavitonen? Painepesurillako päästelit?
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Itse pesen ns. viemärinaukaisijalla joka on painepesurissa. Putsaa hyvin rungon sisäpuolelta.
Ambula: tuu tiistai - torstai välisenä aikana käymään niin saadaan puhtaaksi runko sisältä. |
#15
|
|||
|
|||
![]() PaineLainaus:
![]() Niin vielä, ihan maassa konttailin housut kurassa ja puseron hihat märkänä. Nostin olis ollut juhlaa. |
#16
|
|||
|
|||
![]() Hiluxin jarruista kysymys
Hilux on sen verran uusi vielä mulle, että en oikein tiedä miten jarrujen pitäisi toimia oikein, lähinnä kyse on siitä, että mikä on "normaali" jarrupolkimen painantavoima? Kun vertaan Passattiin, niin Hiluxin jarruja saa painaa ihan kunnolla ennenkuin alkaa vaikuttamaan. Onko jossain jotain vikaa? Takajarrukengät ovat ihan uudet ja ilmaus on ok, mutta etujarrut aukenevat kohta jos käytös ei ole normaalia. Onko tuolla jarrupaineensäätimellä jokin rooli tässä leikeissä ?
![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() Hiluxin iskareiksi mitkä?
Noniin arvon tietäjä herrat, mulla on hilux vm.-95 (ln110) ja auton alustaa on korotettu 2", tämä korotus on ilmeisesti vain edestä jousia kirraamalla ja takana akseli lehtien alla. Olenko ymmärtänyt ihan oiken kun kattelin että kun kirraa vaan edestä jousisa niin ei tarvi pidempiä iskareita, eli iskarin ylä osa kääntyy samalla? Vanha iskari päätti korkata edestä joten minkä merkkiset iskarit olisi hyvät ja mistä mahtaisi saada? Vanhat iskarit on rough countryt mutta miten OME:t, Dobinsosnssit vaiko Roughit vaan?
Millasia mahtää olla noi Lipposen Dobinsosnssit? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |