![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ohitin koko alipaine järjestelmän ja pistin sen jakotukin kautta syötön(alipaine) imusarjan kellolle, sammui kyllä, mutta kesti sen 5 sekunttia avaimen käännöstä...
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kuuluisko siinä olla jotain johtoja kiinni siinä mötikässä, vai mikä sen toiminta periaate on?
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
joo kylmänä tuo vehje savuttaakin hieman, mut kuumaa konetta polkiessa ei juurikaan savua tuu. syötöt kai sit kohtalaisesti kohdallaan...
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ei se liika savu näy kun öljyjen tummumisena ennenaikojaan
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli viime kesänä wagoneeri hj 60 koneella ja sillä ei kyllä voinut ajella takalasi alhaalla, kun se alkoi muistuttamaan hieman liikaa auschwitzia....
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Hj61:sessä vähän tyhjäkäynti korkealla vaikka kone olisi lämmennyt. Päälle 1000 kierrosta tais olla tyhjäkäynnillä. Ilmaantu korin korotuksen yhteydestä. Mistä päin kannattais vikaa lähteä ettimään? Joku letku sieltä varmaan vuotaa, mutta mistä päin kannattaa lähteä kattomaan?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin käynti ongelma??? | hojose | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.12.2010 21:08 |
Hipon käýnti ongelma | pikku-pepe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.03.2010 20:41 |
patrol käynti ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.01.2007 09:10 | |
Pajeron käynti ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2005 16:08 |