![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
-Paavo
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ton high speed version nopeus kiinnostais esim räikkään verrattunu eli onko se oikeesti nopee vai "nopea"?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
sitä ei olla säädelty ollenkaan.. Pitääpäs ottaa se koevedoissa käyttöön.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuota Xdyna vinssin 12.0 mallia saa kauttamme hintaan 395,00 jos halukkaita löytyy, 4kpl myytyämme ja sen laadun nähtyämme emme päättäneet ottaa sitä valikoimaamme mutta saamme sitä kyllä helposti tilattua jos joku sitä haluaa. Ja ComeUppiin sitä ei todellakaan kannata edes alkaa vertailemaan, ovat kuin eri planeetoilla tehtyjä...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pidettäisiinkö keskustelu asiallisena ja myynti-ilmoituksille taisi olla oma osastonsa muualla....
Mikko Vinssikaupasta
__________________
www.vinssikauppa.fi Xdyna ja Gigglepin vinssit & vinssausvarusteet 0400-453609 email: myynti(ÄT)vinssikauppa.fi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Testasimme tuon X12.0 mallin testipenkissä jossa saimme ko. yksilön vetotehoksi 3990 kg joka ei ole lähelläkään sitä mitä muut tämän koko luokan vinssit yleensä vetävät. normaalisti tuo vetoteho 12 000 lbs vinsseillä liikkuu siinä 5200-6100 kg välissä...
Eikös täällä nimenomaan kysytty kokemuksia ko. vinssistä, meillä niitä on ja on kokemusta myös monista muista merkeistä ja aika paljon vielä luulen. Yli tuhat autovinssiä myyneenä on kerennyt näkemään monenlaista ja vinssien vertailu on jo itseasiassa aika helppoa. Tuohon määrään on kyllä mahtunutkin jo sitten aika monenlaista härveliä:=) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuota vetotehoa pitikin kysyä, ja sitä että mitä nuo numerot tarkoittaa eli varsinaista vetotehoa vai tehoa jollain nousulla????
t:Omistanut vain mekaanisen vinssin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
Lainaus:
X12.0 speksi löytyy täältä: http://www.madecor.fi/esitteet/X120_SPEC_FI_02.pdf Iilmoitetaan vetovoimaksi 1. kierros 5442kg 2. kierros 4310kg 3. kierros 3570kg 4. kierros 3050kg Joten 3990kg olis tolla taulukolla noin 2½ kierrosta jos vinssi vetää sen minkä lupaa. Millaset akut ja kaapelit teillä muuten on käytössä vinssejä testatessa? -Paavo |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tänä päivänä Xdynalla on kolmea eri moottoria 12V luokassa. Meillä myynnissä oleva X12.0 (1203M) on 2011 lopulla julkistettu uusi M-sarjan malli (6,5HP moottori). Koska kaupittelit (offroadtarvike) viime kesänä täällä palstalla X12.0 vinssiä, oletan että olette tehneet testit Xdynan vanhemmalla ja halvimmalla C-sarjan vinssillä, jossa on pienempi 6,0HP moottori. Saamanne mittaustulos täsmäisi siihen mitä Xdyna tänä päivänä tuolle moottorille lupaa (about 4077kg). Tätä C-sarjaa ei ole meillä myynnissä ollenkaan. Kommentit kokemuksista ovat mielestäni ok, kunhan ne kerrotaan perustellen ja kertomukseen vaikuttavat muuttujat huomioiden. Samoin en epäile kokemustanne, mutta Xdynallakin tapahtuu tuotekehitystä kokoajan ja tietenkin juuri se kauppiaan oma merkki on aina maailman paras ![]() Mikko Vinssikaupasta
__________________
www.vinssikauppa.fi Xdyna ja Gigglepin vinssit & vinssausvarusteet 0400-453609 email: myynti(ÄT)vinssikauppa.fi |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
¡¤ Name: X12.0-12V-1203C Rated Line Pull: 12000lbs (5442kgs) Single-line Motor: 6.0hp, 12V (24V) Series-Wound Carbon Brush Ass¡¯y: Permanent Pressure Carbon Brush Structure (PPCB) Control: Intelligent Handheld Controller, 12¡¯ (3.7m) lead Wireless control: Not included; Optional Gear Train and Reduction Ratio: 3 stage planetary,246.8:1 Clutch: Sliding ring gear, 100% engagement one time Torque Limiter: Included, Adjustable Torque Limiter(ATL) Braking: Automatic; BE Braker in motor Drum Size : Diameter 2.5¡å(63.5mm); Length 8.82¡å(224mm) Wire Rope: Diameter 23/64¡å(9.2mm); Length 94¡ä(28.5m) Fairlead: Compressed 4-way roller fairlead Recommended Battery: 650CCA minimum for winching Battery Leads: 25mm2;Length 72¡å(1.83m) Control Box: ISM Box Finish: Dark Grey Weight: 84lbs(38kgs) Overall Dimensions: (LxWxH)22.8¡å x 6.4 ¡åx 8.5¡å (580mmx162mmx216mm) Mounting Bolt Pattern: 254mm x 114.3mm Ja voihan näissä olla yksilöllisiäkin eroja, tarkkaan tulokseen pitäisi mitata ehkä 3 kpl ja niistä keskiarvo. Mutta kokonaisuutena mainitisisn että ko. vinssi on ainaskin viimeistelyltään aika karkeaa tekoa vaikkapa ComeUppiin verrattuna. |
![]() |
Luokat |
vinssi, xdyna |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Halppis vinssit vs kalliit vinssit | VooDoo Jeep | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.01.2012 21:14 |
COME-UP VINSSIT? | JarnK | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 15.01.2009 17:32 |
t-max vinssit? | mehtämörö | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.03.2006 19:49 |
Come up vinssit? | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 10.10.2005 16:38 |
T-max vinssit? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.03.2005 22:48 |