![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No nyt sitten on opiskeltu. Ilmeisestikkään autossani ei ole tasauspyörästön kiinteää lukkoa vain kitkalukko joka käytännössä ei auta vaikeissa paikoissa Mistäs kannattaisi lähteä hommaamaan perää missä olisi kytkettävä kiinteä lukko??
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Ei kai se hulluutta oo jos VÄHÄN kokeilee |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Laita aluksi tohon renkaat alle niin saa pitojakin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lukko menee sitä lujemmin kiinni, mitä enemmän vedättää, ja kun sanotaan että ei pidä pahassa paikassa, niin se tarkoittaa että ei pidä tarpeeksi paljon pahassa paikassa. Tuossa videon pätkässäsi olisi voinut auttaa, jos olisit vetänyt käsijarrun puoliväliin tai tiukemmalle, ja varovasti nitkutellut eteen- tai taaksepäin Itse aikanaan ajelin bj:llä jossa takana kitka ja etuperä ilman lukkoa, niin ristiriipunnasta pääsi eteenpäin, kun jalalla pikkasen painoi jarrua, ja kytkintä nostamalla eteni niin pitkään kuin lukko pysyi kiinni, noin 5cm tai enemmän. Ja tuo vain toisen takapyörän sutiminen kiinni ollessa: 1. se rengas on sutannut itselleen liukkaan kohdan. (liukutakitka pienempi kuin tartuntakitka-> pyörii helpommin) 2. kun kitkalukko lähtee luistamaan niin se luistaa samasta syystä helpommin. 3. rengas on kaivanut itselleen kolon, siis uponnut alaspäin-> renkaalla ei enää niin paljon painoa -> sutii helpommin. 4. Lukko lämpenee luistaessa, lämpimänä ei pidä yhtähyvin kuin kylmänä. -> Toki kytkettävä/100% paljon maastokelpoisempi, mutta kun oppii ajamaan kitkalukon kanssa, niin pääsee silläkin..... Kun muistaa ajella "ajatuksen kanssa" Ja kitkalukollinen perä vaatii ehdottomasti oikean öljyn! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia neuvoista, näin aloittelijana neuvot tulee aina tarpeeseen
Öljyt juu ensimmäisenä vaihoin jakolaatikkoon ja perään ja perään LS öljyt Renkaitakin on mietitty mut kompromissina täytyy kuitenkin miettii et autolla ajetaan Tielläkin
__________________
Ei kai se hulluutta oo jos VÄHÄN kokeilee |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän MT renkaat ole aika hyvät niinku noin maasto/tie ajoon. ainakin itellä on ihan jees toiminut.
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu pitäs kaverilta käydä kattoo renkahia sil olis hiluxista jääny uuret alut ja jotku välimalli renkaat
__________________
Ei kai se hulluutta oo jos VÄHÄN kokeilee |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Pistin 33/12.5 kl-71 kumhot, hyvät ajaa tiellä ja tuntuu tien vieressäkin pääsevän kohtuullisesti. Isompia ei saa leimaan ja korotusta vaatii väh. 50mm. Talveksi kiertelin poranastat eivätkä yhtään hävenneet at nastarenkaiden rinnalla. (Tietty yleisellä tiellä en niillä ajanut ollenkaan kun semmoisia ei saa lain mukaan pistää
![]() Eipä tuosta kitkasta paljon apua ole, saa sitä jarrulla piiskattua hiukan. Taino omasta se on lähes hengetön (onko siellä semmoista edes ![]() http://home.4x4wire.com/erik/diffs/ |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
en sitte tiiä
__________________
Ei kai se hulluutta oo jos VÄHÄN kokeilee Viimeksi muokannut Gammatus : 04.04.2012 13:21 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 4runnerin astinlaudat | 4runneri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 04.10.2014 14:12 |
Ostettu 4runnerin puskurit | 4runneri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.04.2011 18:33 |
4runnerin tekniikanvaihdosta | Maerko | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.02.2011 00:09 |
Ostetaan 4runnerin peltiosia | zuge | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2010 20:49 |
Myyty 4runnerin etupenkit | Daddy's Toy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 17.07.2010 16:17 |