Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.03.2012, 17:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
On se parikin wattia lämmitystehoa tosi paljon, jos sitä ei päästetä pois johtumalla. Valamisessa on yhen sun toisen sorttista vaikeutta, en jaksais siihen lähteä. Lämpölaajenemiset, huoltamattomuus, kondension hiipiminen rajapintaa pitkin, valuun jääneet ilmakuplat, lämmön poisto...
Onhan se, mutta jotenkin nuo tehtaidenkin versiot on tehty missä on mössöt päällä Toki tehtailla on "hieman" eri resurssit käytössä kuin tavallisella kotivärkkääjällä.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.03.2012, 05:30
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Onhan se, mutta jotenkin nuo tehtaidenkin versiot on tehty missä on mössöt päällä Toki tehtailla on "hieman" eri resurssit käytössä kuin tavallisella kotivärkkääjällä.

Joo valitsemalla lämpöä johtavan valumassan sujuu se jäähdytys ilmaakin paremmin

Vinkki lakkaamisesta on todella mainio, suosittelen lämpimästi. Samaten liitinpintoihin voi sivellä naparasvaa niin ohuelti kun ohuen osaa annostella.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.03.2012, 06:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Samaten liitinpintoihin voi sivellä naparasvaa niin ohuelti kun ohuen osaa annostella.
Mitäs jos napa ei rasvoitu? Pitääkö käydä naapurin navalla?

Mikä muuten on oikeasti hyvä sähköä johtamaton rasva, mitä voi käyttää sähkövermeissä? Jeepissäkin on muutama paikka konehuoneessa ja laatikon kyljellä missä mm. liittimiin voisi laittaa jotain pitämään vetttä vähän paremmin ulkopuolella. Ei noi "weatherpack" liittimet kuitenkaan kaikkea pidä poissa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.03.2012, 07:24
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Minä olen käyttänyt Würthin silikonirasvaaa pienestä tuubista ja hyvin on pysyneet liitokset hapettumattomina. Ainoa vaiva on liitinten kitkan pieneneminen eli ilman mekaanista lukitusta liitokset aukeavat huomattavasti helpommin kuin kuivana. Abikot joutuu puristamaan aavistuksen tiukemmiksi ennen liittämistä.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ruiskun suuttimet Pafo Tekniikka & Jutustelu 2 03.09.2007 23:34
Työvalot boxiin kiinni? PaJeRo Tekniikka & Jutustelu 5 05.12.2005 10:45
Savulohi pasta bono Cooking & Food 6 11.05.2004 15:00
Finduksen Pasta Carbonata SohNah Cooking & Food 0 07.05.2002 21:39
Finduksen Pasta Bolognese SohNah Cooking & Food 0 14.04.2002 17:45


Sivu luotu: 19:38 (GMT +2).