Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 20.03.2012, 22:18
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 468
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Jostain tojotan manuskasta luin et G-sarjan (hilux 84-97) rasiat olis suunniteltu kestämään 400tkm suht rasittavaa ajoa ja sen ne kyllä kestääkin,rasittavuudesta riippuu kuinka paljon. Noin yleisesti sanoisin et puolen millin jälkeen kannattaa avata ja laakeroida ettei ala hammas peikko jyrsimään,kaikki laakerit ja synkkarenkaat uusiks ni taas toimii,jakolaatikko kannattaa laakeroida myös. Eikä ole heikko laatikko sellanen joka sen puol milliä kestää,useimmat ei kestä sitäkään.
Jos tuollaisen vaihteistorempan hiluxiin joutuisi tekemään, niin minkä hintaisesta projektista puhutaan? Entä kannattaako sinne paikallaan olevaan lootaan hommata uudet osat vai ostaa esim. vastaavanlaisen hiluksin vaihdelaatikko, vaihtaa sinne osat ja se sitten sinne vanhan lootan tilalle? Entä saako vaihteiston osia tarvikkeena vai onko tojotan varaosa-tiski ainoa oikea paikka osien ostolle?

Viimeksi muokannut Hammer__ : 20.03.2012 22:20
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hilux LN110 Jappi O/M/V Ajoneuvot 17 17.01.2012 01:35
hilux ln110 tillikko Tekniikka & Jutustelu 4 02.11.2009 23:01
HILUX voimansiirron öljyn vaihdosta?? janney Tekniikka & Jutustelu 2 18.10.2009 14:02
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä bj75 Tekniikka & Jutustelu 8 24.02.2005 20:57
voiman siiron kestävyydestä.. coupe Vuosimallit 1968-1982 1 17.10.2003 14:05


Sivu luotu: 17:46 (GMT +2).