![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() HJ-61 murikan irroitus.
Kaiken A ja O on se, että muistat kytkeä lukon kiinni! ja vielä tarkistaa vetoakselista pyörittämällä että on kiinni(Lukossa)
Ja kun murikka on kerran purkautumassa, niin pura vivusto, ja puhdista ja voitele hyvälaatuisella rasvalla. Itse olen käyttänyt veneen potkuriakseli vaseliinia, seuraavaan kokeilen teflon rasvaa (tuo potkuriakseli vaseliini vissiin turvotti noita muovipuslia, alkoi käydä tahmeaksi...) Tuosta laakerin vaihdosta/murikan säätämisestä löytyy juttua haulla. p.s tee kunnollinen "pukki" tuolle murikalle! (minulla on semmoinen pukki, mihin murikka asettuu pinjoni akseli alaviistoon noin 30 asteen kulmassa, ja pysyy paikallaan kahdella murikan pultilla, jotka ovat noin 10cm päässä toisistaan, ja sitten on kulmarauta, jolla pinjonin laippaa pidetään paikallaan, tulee kiinni 2 pultilla kardaanin pultin reikiin) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu LJ 70 takaperä | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.11.2011 15:52 |
Ostetaan lj-70 takaperä | votkaturisti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.01.2011 13:03 |
Ostetaan Hj 60 :sen takaperä | HJ-Heikki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.09.2010 07:13 |
O:LJ takaperä | Hippo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.01.2008 21:00 |
O:HJ:n takaperä | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 11.10.2006 17:18 |