![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Suosittelen kyllä vahvasti noita millisiä laikkoja, ei tuu niin väkevää kipinäsuihkua.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta kannattaa varoa ettei taivuta laikkaa. Silloin tulee muutakin kuin kipinöitä naamalle.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
rapoflexia millisellä ite tulee käytettyä. huippu laikka
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Edes jotain etistystä. Kartturin jalkatilan sain aikaiseksi paikata tuoreella pellillä. Sama juttu vielä tonne kuskinpuolelle.
EDIT: Aika riitti myös tälle puolelle. Eli körare sidan sai kans vähän uutta peltiä ruostumaan, ikävästi oli kupettunut taitoksen alla olevan palkin hitsaukseen. Joutui leikkelemään vähän isomman palan pois että sai tervettä esiin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 30.03.2012 16:52 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Hehe, Iisakin kirkko edistyy.
![]() Naapurin auton mätähommista innostuneena (eli hitsimasiina on roudattu ulos), sain inspiksen turata vähän tota koppiakin. Keulan mätimisiä korjaten, lattiaan pari paikkaa lisää ja sit pahimmat eli etulokarien kurakaaret. Apparin puolelle sain ahkeroitua melko mukavasti uutta tervettä rautaa. Kyllä onkin ihana rakenne tuossa. Kolme peltiä päällekkäin ja siellähän se kuppa asuu. Ihan vahingossa leikkasin sopivasta kohden koko kaaren huis pois ja vähän paksummasta uus taiteillen tilalle. Jäipähän ainakin pari muhivaa peltisaumaa pois. Alanurkka pitää vielä rakentaa kun se oli pehmennyt ihan kokonaan ja oli vielä rutussakin. Toi takaosan kaari onkin jo helpompi, ei ainakaan tarvi mutkaa tehdä. Kauheesti tuli inspiraatiota kun hankalana pitämäni kohta korjaantui suorastaan helposti. ![]() En ole vieläkään heittänyt kaivoa kirveeseen tän kanssa, pitäähän näitä kaunokaisia jäädä ainakin ulkoisesti alkuperäisen kaltaiseksi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kovasti jaksanut hieroa tätäkin. Apparin puolelta alkaa olla pahimmat mädät pois, tuossa alanurkassa olikin näpräämistä ja iso poikittaispalkkikin tuli jatkettua tuohon kynnykseen asti kun orkkis oli ihan pitsiä. Neljä isoa paikkaa pelkästään tuohon varsinaiseen lokasuojaan, kurakaari kokonaan ja sit tuo etualanurkka. Toiselle puolelle varmaan sama homma kun lähtee tutkimaan tarkemmin. Ei paha.
![]() On siellä kuitenkin ihan tervettäkin peltiä maalin ja massan alla EDIT: tämä rojekti stoppasi minun osaltani kun mobiili meni kaupaksi sillai yllättävästi. Ajanpuute, muiden projektien ahnehtiminen yms. tekosyyt hyydyttyvät tämän napostelun ihan täysin. Meni kuitenkin näiden päälle ymmärtävälle. No names.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 04.01.2018 21:35 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Volvo S80 2,9l 1999 | samid | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.04.2011 19:13 |
| M: 2 kpl Volvo C-303 | TML | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.04.2008 10:46 |
| V8 240 Volvo | pee | Chit-Chat | 6 | 01.04.2008 19:29 |
| Myyty M:volvo F407-79 ja Volvo F408-85 yms... | akp | O/M/V Muut | 8 | 13.01.2008 20:07 |
| M/V Volvo 740 GLT 2.3 16V | Grape | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.08.2006 01:53 |