Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2012, 21:12
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Itse tekisin niin että muuttasin takapään jousituksen samalla kierrejousille eli lehtijouset kokonaan pois ja tukivarret ja kierrejouset tilalle. Yläpäähän joudut värkkäämään jotku tukevat jousipedit ja tukivarren etuosan korvalliset joudut hitsaamaan runkoon. Helpompi vaihtoehto toki aiemmin mainittu lehtijousien säilyttäminen. Muuten kyllä kannatan vaihtoa... saat halvalla kytkettävän lukon ja tehokkaammat jarrut jos levyjarrullinen akseli. Raideleveyden muutoksen pystyy korjaamaan vielä laittamalla taakse sopivalla offsetillä olevat vanteet, jos ei katsurille muuten kelpaa. Etsi tosiaan takaperä samalla välityksellä kuin etuperä, niin ei tarvi eteen tehdä muutoksia. 1gen Pajeroita on ollu kahella eri välityksellä ja molempia saa kakkoskoppasista lukollisena.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.03.2012, 08:27
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

2gen akseli 1gen alle


Ilman muuta laittaisin kierteet taakse samalla vaivalla, jos kerran uudemman akselin sinne virittelisin.
Mutta jos helpolla(Halvalla) haluaa päästä, niin lehdilläkin pärjää. Tuppaa noista kierrejousista ja jakareista tulemaan kallis paketti

Jos sattuu käsiin osumaan 5.125 välitteinen taka-akseli, niin multa saat edullisen etuperän pariksi
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.03.2012, 09:33
suzukirby:n Avatar
suzukirby suzukirby ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.08
Sijainti: Isokyrö
Viestit: 113
Perusasetus

En tiedä olenko väärässä, mutta jostain on päähäni pinttynyt ajatus että 2,3td pätkä pajessa olis sama välitys kun tossa gen 2.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2012, 11:24
sds500 sds500 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 194
Perusasetus

Taitaapa suurin osa gen1 pajeroista olla 4,625 välityksillä ja harvemmassa on sitte 4,875 välityksillä olevat (ja noihin tiheämpiin olen törmännyt vain pitkissä)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero GEN1 osien sopivuus GEN2:seen... jyrden Tekniikka & Jutustelu 0 15.04.2011 17:02
Ostetaan gen1 pätkäpajeroon ehjä kattoverhoilu! jonza O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.03.2011 09:11
Pajero gen1-gen2 moottorien erot Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 0 02.02.2011 21:38
Gen1 ja Gen2 Pajeron osien vastaavuus HobGoblin Tekniikka & Jutustelu 16 03.12.2008 09:15
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).