![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mistä mä saan tommosen mallisen susukin ja miten sen saa vielä suomessa kilpien välii?
![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kuka muistaa moni millistä on LJ70 runkopalkki??
![]()
__________________
Toyota LJ70 Suzuki sj410 pätkä pajero 2.5td 2gen pajero 2.5tdic Blazer K5 350tbi+sm465+np208+10bolt+14ff |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jenkeistä katsellut myös juurikin noita vanhakoppasia mutta tahtovat $ vielä pirusti niistäkin.
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Villi viekkaus on että 2-3mm.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Aloin miettimään yhtenä päivänä magnetismia. Tällä älykkyysosamäärällä homma menee pikkuisen yli. Miten sellainen raudanpalanen voi vetää rautaa puoleensa?
Miksei onnistu tehdä pelkästään positiivista magneettia? Jos katkaisee sauvamagneetin puolesta välistä niin missä vaiheessa katkeamiskohdassa vaihtuu napaisuus? Jos hion magneetin postiivista päätä niin väheneekö magneettisuus samalla negatiivisessä päässä? Miksi? ![]() ![]() ![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kolmemillistä on käytetty menestyksekkäästi muiden tojotamallien runkoihin, läjästä ei ole tietoa mutta veikkaan että käy siihenkin.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() sarvitraktorin kunnostusta
Saisko jostain mitsun ct 331:n ohjekirjakopiota tai edes kuvaa ehjästä hallintalaitesetistä sarvissa? Pari vaijeria menee akselille ja luulisin niitä "kytkimiksi" kummallekin pyörille erikseen, ovat nyt niin jumessa kiinni-asennossa että aina lähtee hi/lo -vipusella liikkeelle. Hallitaanko harjaa tai linkoa ja vastaavasti takajyrsintä erikseen jollain mistä ei oo jälkeäkään sarvissa? Kiitos vastauksista jo etukätteen!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |