![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Sentin ero ? Mittaappas se isku ja männän puristuskorkeus.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jos nyt oikein satun muistamaan..
Noitahan oli "tavallinen" 80cc (n.7hp??) ja rm:n 80cc (n.15hp??) Aikoinaan pv:ssä oli 80cc rm:n siis crossin kampura, kiertokanki, sylinteri, kansi, mäntä, kaasari ja putki kiinni kasattuna muuten vakioon alakertaan. Rm:n sylinteri on muistaakseni sen sentin verran pidempi iskuinen, joten vaati oikeat osat toimiakseen. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
No siihen olen itsekin kallistumassa viime yön googlauksen ja nakkilan pyörän ja mopon arkistoja tutkittuani..
Eli öljypumppu teki kiusaa samoin 8mm studit sekä 5.s vaihde. Alakerta on -94:nen mutta kiertokanki ja sylinteri oli -81 rm80:sta. Mopo-sportista näköjään löytyy vakio läppä syltty sarjaa 59e.. Sytkä on kärjeton pv:n oma, siinäkin on kolme mahdollisuutta asentaa, joista kaksi väärää.. ![]()
__________________
Broken Back Team #1 Viimeksi muokannut SamiN : 09.03.2012 10:46 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
pitää laittaa joko pv:n oma kiertokaki ja kampiakseli tai rm pytty vaan taitaa olla aika hintavia noi pytyt
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
typoja prkl..
siis tossa oli rm kanki ja pytty. Nyt on pv:n kampura, jolloin isku jää rm pytyssä sen sentin vajaaksi.
__________________
Broken Back Team #1 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
onko siis moottorin lohkoissa eroja.. ??
pv:n omat korkeampia mitä rämän..? |