![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
||||
|
||||
|
Mikäs touossa awdN perässä vois olla kun kardaanista pyörittää ei takapäässä tapahdu mitään. eikä pyöriä pyörittämälläkään tapahdu mitään.
Takapää lopettanut siis vetämisen, epäilin kulmavaihdetta mutta ei näytä perässä olevan eloa. Onko siellä joku sähköinen kytkentä naftan kulutusta hillitsemässä? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Volvo 940 TDIC automaatti -94, 255tkm, 5200€ | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.02.2010 22:56 |
| Myydään Volvo 240 -89 automaatti 250€ | vivamanTT | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 20.11.2009 21:00 |
| Myydään volvo b230f+automaatti | weleho | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 25.01.2009 20:05 |
| m:opel omega/Volvo automaatti AISIN WARNER AW71 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 29.06.2007 12:53 | |
| M:chevyn 350 automaatti, volvo B21+ nappivitonen | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 28.11.2006 17:38 |