Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2012, 18:30
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Ei tarvi dumppia kunnei oo kaasuläppääkään, vaikka olis jalkapallon kokonen solmu.

__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2012, 00:43
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Ei tarvi dumppia kunnei oo kaasuläppääkään, vaikka olis jalkapallon kokonen solmu.
...Paitsi jos on jalkapallon kokoinen hyrrä ja paineet todella kovat, silloin isommalle vaihtaessa käy ilman kulku koneeseen ahtaaksi. Tällä skenaariolla ei tosin ole mitään tekemistä offiauton kanssa, nuo ratkaisut ovat yleensä maksimaalisia huipputehoja varten.

Ja VNT on kyllä offivekottimeen varmasti paras ratkaisu, joskaan ei helpoin vaadittavan ohjauksen takia.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.03.2012, 10:53
opro opro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.12.09
Sijainti: hämeenlinna
Viestit: 141
Perusasetus

helpointa ratkasua tässä haetaan että pääsis vaan vakiohyrrästä eroon ja sais hyvin toimivan ja helposti asennettavan tilalle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ahdin Pajeroon? kkartsa Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2011 13:37
Ostetaan gr patrol orkkis ahdin tai vastaava ahdin perse arska O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.11.2011 19:16
kumpi parempi hj 60 vai bj 40 badboy69 Tekniikka & Jutustelu 14 07.08.2005 04:14
KUMPI PAREMPI ? Tekniikka & Jutustelu 60 09.12.2004 13:14
Kumpi parempi? Pauli Tekniikka & Jutustelu 10 01.12.2003 20:40


Sivu luotu: 11:37 (GMT +2).