Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2012, 13:41
Suikkanen Suikkanen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.11
Sijainti: Häme
Viestit: 33
Perusasetus

Osanumero 59

Mihinkä nuo kuvassa olevat peltilirpakkeet etuperässä kuuluu laittaa?
Mikä tarkoitus kyseisellä osalla on?

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	B33530000003_0902.gif‎
Views:	521
Size:	34,6 Kt
ID:	25190  

Viimeksi muokannut Suikkanen : 01.03.2012 13:56
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.03.2012, 19:32
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

onpa oudon erilainen kuva... joku spacer tube se on, ihan kuin menis suojakumin ja akselin väliin...

pari ruutukaappausta:


__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.07.2012, 16:38
Suikkanen Suikkanen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.11
Sijainti: Häme
Viestit: 33
Perusasetus

Tuli päiviteltyä tätäkin taas.

Jarrutehostajaksi 124 mersun tehostin, voin sanoa että vaikutus on positiivinen! Näitä on sopivasti tarjolla, uusi G:n oma pääsylinteri aika kallis ja koko tehostin surkea. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto saattas olla Väyrysen tehostin. Näyttäis olevan kaksoiskalvolla.
Jarrupiirit "normaaleiksi", etutuplapiireistä toinen pois ja takapiiri omansa.

Etu - ja takakardaanit uusiks. Takakardaaniksi Defenderin etukardaani kaksoisnivelellä ja etukardaaniksi Jeepin etukardaani vakionopeusnivelillä.
Uusi takakardaani sovitelaipoilla paikallaan ja NYT menee G mersu hienosti tien päällä, ei mitään vibroja ja värinöitä.
Etukardaanin sovitelaipat vielä tekosessa, toivottavasti onnistuu senkin päivitys.

Syöttöökin on tulla ruuvattua.......

Viimeksi muokannut Suikkanen : 19.07.2012 17:04
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.11.2012, 02:02
muuris:n Avatar
muuris muuris ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.12.10
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 88
Perusasetus

Asiallista

Suosittelen kuitenkin, että väkerrät sen kunnollisen pakosarjan. Mulla oli (henkilöautossa) 606:ssa pari pykälää isommalla ahtimella noin 600rpm ero heräämisessä vakiosarja+sovite ja pulssisarjan välillä. Kyllä tuolla vakiokikkareellakin pääsee yli 400 hepan, mutta herääminen kärsii ihan suotta. Semmoinen satsi että 1-3 putket toiseen nieluun ja 4-6 toiseen niin hyvä, lyhyillä putkilla ja jouheilla mutkilla.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.11.2012, 11:01
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suikkanen Näytä viesti
Tuli päiviteltyä tätäkin taas.

Jarrutehostajaksi 124 mersun tehostin, voin sanoa että vaikutus on positiivinen! Näitä on sopivasti tarjolla, uusi G:n oma pääsylinteri aika kallis ja koko tehostin surkea. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto saattas olla Väyrysen tehostin. Näyttäis olevan kaksoiskalvolla.
Jarrupiirit "normaaleiksi", etutuplapiireistä toinen pois ja takapiiri omansa.

Etu - ja takakardaanit uusiks. Takakardaaniksi Defenderin etukardaani kaksoisnivelellä ja etukardaaniksi Jeepin etukardaani vakionopeusnivelillä.
Uusi takakardaani sovitelaipoilla paikallaan ja NYT menee G mersu hienosti tien päällä, ei mitään vibroja ja värinöitä.
Etukardaanin sovitelaipat vielä tekosessa, toivottavasti onnistuu senkin päivitys.

Syöttöökin on tulla ruuvattua.......
Meneekö heittämällä toi 124:n tehostin G:hen? Asiallinen projekti!
__________________
Steady as she goes...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.11.2012, 14:23
vimakuus:n Avatar
vimakuus vimakuus ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 359
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mappe Näytä viesti
Meneekö heittämällä toi 124:n tehostin G:hen? Asiallinen projekti!
Ei mene. 124:sen tehostimen kiinnityspultit kapeammalla kuin g:n omat. Lisäksi saattaa vaatia laippaa väliin, koska 124 tehostin on halkaisijalta suurempi ja saattaa ottaa rattiakseliin kiinni. Sitte se jarrupolkimen ja tehostajan välinen tappi tarvii lisää mittaa.

E: Jos on manuaali, niin kytkimen pääsylinteri on varmaan liian lähellä. En pikaisesti löytänyt sellasta, et olis voinu kokeilla mahtuuko se siinä olemaan.

Viimeksi muokannut vimakuus : 29.11.2012 17:24
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Old thinGs Get better... Geen päivittelyä pee Maasturiprojektit 46 31.03.2017 17:36
Myyty G mersu AtteL O/M/V Ajoneuvot 5 07.02.2011 20:49
Myydään / Vaihdetaan Mersu 190 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 2 13.01.2011 23:43
Myyty Mersu G 280 MBG O/M/V Ajoneuvot 6 02.12.2010 09:21
M: Cee mersu Jull O/M/V Muut 0 16.08.2006 07:43


Sivu luotu: 03:58 (GMT +2).