![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Maalaus jäi kesken kun alkoi tympäsemään... Välillä vähän metalliteknisiä harjoituksia, eli akku-/tankkitelinettä ja vararenkaalle peti taakse. Sijoittelu on painojakauman "säätöä" ja materiaalit on mitä nurkkiin jäänyt pyörimään. 10mm pelti loppui vain harmittavasti kesken, joutuu varmaan käyttämään betonia lisäpainona palkkien ym sisällä. Katsoo sitte testiajojen ja jousien säätämisen jälkeen tarkemmin... Ja kuvia tietysti vaikka onkin pahasti kesken tuokin kohta. Peräylitystä en tässä vaiheessa kehdannut käydä järsimään pois kun on niitattu niin vahvasti vetokoukun tukiraudat ristiin rastiin rungon sisälle. Jos alkaa ajossa ahdistamaan niin sitten sipaista pois, eli ainakin kymmenen tunnin hiominen/poraaminen/laikkaaminen+uuden palkin rakentaminen ja kiinnitys... ![]() Ja viereisessä ruudussa kaverilla joku vähän rivakampiliikkeinen neliveto huollossa... ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kyllä varmasti gazi käynnistyy noilla kahdella 220Ah(?) akulla.
![]() Audi näkyy olevan oikein tehdas-turbo...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Juu kyllä starttaa, mutta suurin syy kahden akun laittamiseen on paino ja ottaahan vinssitkin jotain virtaa kun tuota möykkyä alkaa kaivamaan ojasta irti.
![]() Noissa kuvissa on takarenkaat laskettu tyhjiksi että ei huolta että paino karkaa liian korkeaksi takapäässä.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Varapyöräteline valmis ja akku-/tankkikotelon kuoret nyherretty.
Vielä pitää jostain nurkasta kaivaa kävelyn kestävä kansi... Niin ja takapuskurikin tuli siinä sivussa, kestäisköhän kahdella jeepin U-pultilla vai laittaisko vielä toiset..?!? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ja siirtoajoa varten mallailtu irroitettavia takalokareita ettei ruovi kuraa virkavallan silmille, keksii vain romukasasta jonkin näppärän pikaliitossysteemin.
![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ja vielä...
Jos joku tuntee tarvitsevansa tuota original vararengastelinettä niin hopihopi hakemaan. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tänään pientä maalauksen paikkailua ja etupuskurinkiinnikkeitä irti.
Oli sitten laitettukkin vähän tukevammin nuo palikat kiinni, 11kpl 10mm niittiä per puoli, sai hetken porailla... ![]() Noin 15cm lähti pois. Ja noin 20 cm jäi vielä vinssin ja uusien puskurikiinnekkeiden juureksi. Alkaa olemaan potero valmis ensimmäisille sovituksille. Kopin kippaamisen vuoksi joutuu tuota vinssin korkeutta ja etuylitystä hieromaan pienen kompromissin kautta, luulisin ainakin.
|