![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Poijjaat!!! Aapuva! ![]() Tuosta nippanista pitäs repästä syättöpumppu irti puhdistusta varten, sisemmät sihdit taas tukossa, röpeltää korkeemmilla kierroksilla! Mittee siinä pittää ottoo huomioon/varoa irroitettaessa? Ja mitä kautta sen helpoiten saa irti? Kai teistä nyt joku on repässy ennenkin kingssin pumpun veks? ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mistä olet tuon sisempien sihtien tukkoisuuden todennut? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuo sihtien tukkoisuus on vain dieselpajan antama, vikaan sopiva arvio (röpeltää ja räiskää)! Ja tuo auto kävi jo syksyllä pajalla ja sillon oli puhe että puhistettaan molemmat sihdit pumpusta, ilmeisesti ne on vaan sen helpomman sihdin puhistana siitä banjopultin alta... kerpele.... kait se on itekkii tyhjennettävä tankki aineesta, olikos näissä proppu tuossainnii polttoainetankissa?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#4
|
|||
|
|||
![]() On...Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
khy... ajjoo tankki mahollisimman tyhjäks ja lurruutella loput ropusta poes... Kumma juttu tuo pumpun sihtien tukkeentuminen, polttoainesuodinta vaihtaessa eijjoo koskaan ollu vanha suodatin edes likasenolonen verrattuna uuteen, ei mustoo dieseliä pohjalla yms sellasta... Mikähä perkele siinnäinnii on??!?!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niin arvon heimoveljet,
nyt olis kingcapista paskottu pakkiratas... eli kysymys kuuluu onko se kuin bolt on homma vaihtaa, entä mitä jos sekoittaa td ja sd laatikot, kuinka helposti se käy.puhetta siitä oli muistaakseni jo aikasemmin.. eli td laatikko sd moottorin perään..joku kytkinkopan vaihto siinä oli? meneekö ihan bolt on.. vai pitäskö ihan suosiolla vaihtaa koko paketti eli kone ja laatikko. tuleeko se sieltä kokonaisena pois konehuoneen kautta?? vai pitääkö katkaista? paljon hyviä kysymyksiä,toivottavasti jollain on faktaa lyödä pöytään ni tietää sitte helpoimman tien tehä tuo remontti. eli joko sekoittaa sd ja td laatikko tai vaihtaa koko kone ja laatikko paketti. td kone olis kuulemma huomattavasti parempi kuin tuo sd moottori.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#7
|
|||
|
|||
![]() Jaa...Lainaus:
Jaa, että sillai kävi... Ei ihan bolt-on ratkasu oo... Kytkinkoppa, ja sit se pääakselin koppa myös vaihtaa... Kytkinhaarukka vaihtaa myös, ja sitten lisäksi se painelaakeri. Mut, osathan siis löytyy vahnasta lootasta sitten. Mikäli tekniikan vaihtaa samalla, niin sähköjen kaa tulee ongelma... Siin tarvii osan johtosarjaa siit luovuttajasta ja sit osan vanhasta... Td:ssä syöttöpumppu tarvii kaks johtoa, kun Sd:n yhden... Startit vaihtaa ja sit laturikin... Ylävesiletkukohan se oli kaa vaihdettava... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |