Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.02.2012, 00:20
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Perusasetus

tulee aikapaljon seurattuu tota ihmisten liikenne käyttäytymistä ja todennu että useilta puuttuu sellane vaaran tunne ei tajuta mitä eritilanteissa voi tapahtuu. Tilanne nopeutta on vähän liikaa, voihan talvella motarilla ajaa sitä satasta mutta se ei sovi joka tilanteeseen jos ei näe eteensä ym. mut yks paha on sellanen mikä on itselläkin ongelma kun on helvetin väsyny ni ei kyllä pitäs ajaa ollenkaa se on kyl tekemätön paikka jos ei havahdukkaan tarpeeks ajoissa..
Ja aikamonella on todella akressiivinen ajotapa vähä sama kun toi tilanne nopeus mut sitte tulee ne kiilaukset ja "Ja vittu sinähän et siihen tule"
Sit on vaan sellasia vähän yksinkertasia ihmisiä jotka olettaa että kaikki menee niinkun aina ennenkin kyl ne väistää ei täs mitää

ja niinkun viime viikolla töissä aurasin suojatie jakajaa näin kyllä että kauempaa tulee auto maltillista vaihtia ylämäkeen (40alue)... vähän höyläsin siitä polannetta pois sit katon vähä sivulle se corolla lipuu siis varmaan 10km/h tunnissa ajaa vaan päin ei ees jarruttanu. sit rupesin vaa nauraa että ei voi olla totta vanhempi mies nousee autosta ja nauraa kanssa "mä luulin että sä väistät" voi vittu.... jos se ois ollu joku lapsi ylittämässä suojatietä oisko tilanne ollu sama

Vastaa lainaten
Vanha 18.02.2012, 01:21
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
"mä luulin että sä väistät"
Onkohan tämäkin ajatellut aurakuskin väistävän: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/yk...449787180.html

Ja tuskin on ollut stadilainen.
Vastaa lainaten
Vanha 18.02.2012, 02:06
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
"mä luulin että sä väistät"
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Onkohan tämäkin ajatellut aurakuskin väistävän
Ei liity sen enempää tshadilaisiin vaan henkilöautoilijoihin yleensä, aika iso osa ei lainkaan luule et auraaja väistää vaan ne "tietää" sen, oon saanu useemman kerran kuunnella mäkätystä ja hyviä selityksiä siitä miks mun aura keulalla pitäs väistää kaikkia ja mitä ihmeellisimpiin paikkoihin

"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"

Viimeksi muokannut Joske : 18.02.2012 02:08
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taas tietoturvavuotoo.. Tractor Chit-Chat 4 10.04.2010 10:07
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas toyota4x4 Chit-Chat 4 02.03.2010 17:37
Taas GPS:stä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 74 31.10.2009 21:36
HJ sähköongelma...taas snööri Tekniikka & Jutustelu 9 01.12.2008 18:06
Renkaista taas Tekniikka & Jutustelu 7 08.02.2005 12:58

Sivu luotu: 11:59 (GMT +2).