![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Moi, > iffistä ei saa harrasteautolle kaskovakuutusta Onko nämämaastureita vai jotain muita häristimiä? Meidän maastoautoihin (rangelaisia ja suikkelia) sekä kuorkkiin myytiin mukisematta ihan millaset kaskot olisin halunnut. Tytön kuplaan kans, ja se on -74, muut autot -88..-90 vuosimallisia. -Paavo
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
Mulla ei ole ollut kuin osakaskoja ifiltä mutta nekin on onnistunut 70 lukuisiin autoihin ihmettelemättä. Koiralle ei saa ifiltä vakuutusta jos ei ole kotivakuutusta, hinta olisi ollut kyllä kaiken halvin. Moottorikelkassa oli täyskasko ja se oli useamman satkun halvempi kuin muilla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Soittelin iffiin ja pyysin tarjoukset Astra Opelille ja tuolle mun ruoskaPajerolle, hinta putosi melkeen viis hunttia Tapiolaan verrattuna.
|
|||
|
|||
|
Liikennevakuutus hojoon?
Mistä kannattaa nykyään ottaa tuo pelkkä liikennenvakuutus, kun vertailusivuilta tulee järestään tieto, ettei yli 20v vanhoihin autoihin saa laskettua vakuutusta. Fenniasta kysyin, 0-bonuksin tulisi hinnaksi pelkälle liikennevakuutukselle 923,85 euroa. Kuulostaa aika hurjalle... |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Minä vertailin kanssa liikennevakuutusten hintoja, kun Pajeroa rekisteröin. Pohjolassa 450€ ja Ihvillä 260€... Samoilla bonuksilla(30%).
Arvatkaa, kumman valitsin... Ihmettelin Pohjolan tarjousta, kuitenkin kaikki muut vakuutukset ovat siellä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Huimat poppilaitteet | Rotta-Racing | O/M/V Muut | 3 | 18.10.2009 09:33 |
| Hdj 80:sen Jousien erot? | -Stedt- | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.09.2009 21:07 |
| 411 ja 404 akselien erot | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2009 11:07 |
| suutinnumero erot? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.03.2008 22:56 |
| SJ 410 ja 413 erot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.07.2005 20:40 | |