Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.02.2012, 21:46
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.267
Perusasetus

Mikähän se tämä vaijeri mahtaa olla? Liityisiköhän jotenkin autossa olleeseen sähkösysteemiin?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.02.2012, 21:54
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Onko tuo vaijeri samanlainen mitä on nopeus- ja kierroslukumittarissa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.02.2012, 22:12
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.267
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Onko tuo vaijeri samanlainen mitä on nopeus- ja kierroslukumittarissa?
Kierroslukumittaria ei ole ja nopeusmittarinvaijeria en ole tutkinut vielä (Kun toimii moitteetomasti). Tämä on aika järeää tekoa mittarinvaijeriksi. Etsin paremman kuvan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.02.2012, 22:21
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.267
Perusasetus

Näyttää kuvassa pienemmältä mitä on.
Ja katoaa kenkkumaisesti johonkin koneen etuosan alle, täytynee kaivaa näkyville kun saa auton sisälle.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.02.2012, 22:23
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Siis tarkoitin sitä, että onko vaijeri kiertyvä (niinkuin mittarin vaijerit), vai vetävä/työntävä?

Näissä gazeissa on käsittääkseni jonkun näköinen rajoitinlaite. En muista oliko tavoitteena pienentää moottorin pyörimisnopeutta, vai ajonopeutta. Rajoitin sijaitsee imusarjassa? Vai vetikö ihan vaan kaasuttimen läppiä kiinni? Kuitenkin moottorin tai kuskin elämää yritettiin turvata, ne olivat neuvostoliitossa saman arvoiset?

Mihin se mysteerisen vaijerin toinen pää vie?

18 vuotta sitten ajoin tämmöisellä viimeksi, ei muista enää. Mutta olkapäähän sattuu vieläkin kun muistelee vaihdekepin paikkaa.

Edit: kiertyvältä veijarilta näyttää.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.02.2012, 22:24
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Jos tuo vaijeri tulee sekopäästä niin sattus ehkä kierrosten mittaamiseen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.02.2012, 22:48
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.267
Perusasetus

Pyörivä vaijeri mitä ilmeisimminkin.
Ja nätti kuva lattiapaneelista.

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.02.2012, 22:56
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus



Tuossa juttua engine governööristä, selkeallä lontoolla.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.02.2012, 22:59
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Niinkuin melkein kaikissa ryssän vehkeissä, näissä on kaksi tankkia ja yksi mittari. Onko joku noista nappuloista vaihtokatkaisija bensamittarille?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:10 (GMT +2).