![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Toijotassa majaillut come-up oli vähän rutisevainen, päätettiin Peten kanssa perjantai-illan ilona kurkistaa vintturan sisuksiin. Ei hirveen huolestuttavaa.. Jarrun suojakoppa oli jo aikaisemmin haljennut ja oli vielä löysällä. Ihmeen vähän ylimääräistä juttua sisällä, vähän toki ruostetta. Ei kyllä tuon väristä vaseliinia ole kasatessa laitettu.. HYYYYYIIIIII Kuumavesipesua, jarrucleaneria ja paineilmaa niin johan puhdistuu. Ei ehkä niin kiillä kuin uutena.. Valmis tuote ![]() Olihan siellä taustalla joku vinssiloota, sisältä löytyi vinssiapinalle turvaliivit ja come-up hanskat. On vaan vinssimies ihmeissään kun on langallinen ja langaton ohjain Uusi hyljemallinen (seal) vinttura avattuna, päädyssä vähä enempi koneistettua pintaa ja tuollainen stefatyyppinen ratkaisu. Saattaa jopa toimia..
__________________
Harbor Cruisers |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Peten silmät ja punottava nenä kertoo hyvästä asennusjuomasta
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuotesijoittelu on melkein yhtä komeaa kuin meidän kuvissa...Vitsivitsi... Ei pärjää tuo pislari meidän paskasille sukille ja kumirukkasille...
![]() ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Tuolla omassa rakentelutopicissa kyselinki jo näistä rasvoista muttei ole tullu oikeen selvää vastausta... Kumpaa näistä nyt tulee aina mihinki? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
noista crc:n jutuista en tiedä mutta paremman puutteessa laitoin omaan 00 luokan automaattirasvarivassua, notkeeta, pelaa -35 c pakkasessa ja vedenkestävää, ep lisäaineistettu, kestää kuormitusta karkaamatta hampaalta. redline cv-2 olis varmaan sit vielä parempaa tuohon käyttöön... ei vanhatkaan mitenkään pahan näköstä ollut, vähä on vettä ollut seassa ja kun vielä purkaessa hajos toi paperinen tiiviste niin laitoin sitte liiman kanssa kasaan ton vaihteiston jarruosasto moottorin puoleinen rummun pääty oli vähän taipunut ja hangannut kuoreen, en tiedä mikä lie aiheuttanut mutta parilla vasaralla vähä naputtelin suorempaan tosta ennen kasausta ja nyt ainakin tuntuu pyörivän. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Xdynan heikon hiilenpidikkeen tilalle suunnittelin kuvanmukaista ratkaisua.Kuinka kovan puristusvoiman hiili tarvitsee? Uusi jousi on motonetin jousi kokoelmasta ja tuntuu aika löysältä.Pysyyköhän jousi irtonaisena tuolla välissä?Jos ei niin ideoita sen kiinnitykseen?Huono kuva:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jousen ei tarvitse painaa hiiltä kovin lujasti. Tuollailla laittaessa jousi tulee poistumaan aikanaan hiilisillasta kun se vähitellen tärinän myötä vaihtaa asentoa vähä kerrallaan. Kuvan asennossa jousi tarvitsis ympärilleen jonkin sorttisen jousipedin toiseen päähän ja ehkä hiilen päähän hiotun tapin. Normaalisti dckoneissa jousi on aivan toisen mallinen, mutta kyllä näitäkin näkee.
Onko se alkuperäinen jousen kiinnitys jotenkin huono vai pääseekö hiili liikkumaan väärään asentoon? Hiiliä on biljoonaa eri kokoa ja aina voi ostaa ylikokoon tehdyn hiilen ja hioa sopivaksi. |
![]() |
| Luokat |
| sähkövinssi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sähkövinssien top10??? | repo | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 19.06.2008 21:56 |
| Mihin porukka on sijoittanut sähkövinssien ohjausb | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2007 05:20 | |