![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tuo mikkisauma sisäpinnalla vetää kyllä mukavasti kooleja kasaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itseäni lainaten - hitsasin sopivan knöölin kiertämään laakerikoolin sisäkehän, sen jälkeen pari napautusta toiselta puolelta reunaan tuurnan ja vasaran kanssa ja irti oli.
Oikealla tyylillä ei tuossakaan hommassa mennyt juuri minuuttia kauempaa hitsikakun tekemisestä irrotukseen ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä homma. Osaa olla joskus tiukassa nuo laakerikoolit. Varsinkin jos ovat lämpöisesä paikassa ja alumiinissa. Vaatii lujan sovitteen, ettei löysty lämmön vaikutuksesta.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun on akselit ja kardaanit hetkellisesti irti autosta välitystenvaihdon ja etulukon asennuksen takia, niin samalla päädyin paneutua vähän pakoputken ongelmiin.
Putki on saanut Kulmakorvessa parit tällit, ja on alkanut supsuttaa. Lisäksi alkuperäinen putki on vähän hölmösti tehty - ainakin maastoajoa silmälläpitäen - koska vasemman puolen lohkolta tuleva putki menee öljypohjan ali matalimmasta kohtaa. Käytännössä siis niin alhaalta, että 2" korotetussa autossa pakoputki on ollut vielä muutamia senttejä etuakselia alempana. Putkea irrottaessa selvisi supsutuksen syyt, molemmat "downtube":t oli löysällä pakosarjasta. Muuten putki tulee kuten ennenkin, mutta vas.puol. lohkon putki siirtyy öljypohjan taakse, lohkon ja turbiinikopan väliin. Silloin ei enää roiku alhaalla. Alkuperäinen putki on sarjoilta alas 2", yhdistymisestä eteenpäin 2.5" rööriä. Tarkoitus oli tehdä yhdistymisestä eteenpäin 3" putkella, mutta sitten tarttisi ostaa myös uusi 3" katalysaattori. Nykyinen on ehjä, joten tiedä nyt sitten.. Jos vaikka laajentaisi ton nykyisen sisään- ja ulostulot, kun irti se pitää leikellä kuitenkin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Just noin, eli suurennat ne sisään- ja ulostulot, koska mitään huipputehoja tuskin olet hakemassa. Miulla on Chevyssä suurennetyt Nissanin katit leimaamista varten ja Jeepissä Suurennettu Skodan katti. Mitään katalysaattorin vaurioitumista ei ole havaittu peloitteluista huolimatta, muka kuumenee pilalle hitsattaessa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siks toisekseen saahan sen katin toiminnan mitattua joka vuos kun täytyy pierut kuitenkin mitata. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Voi olla että luki jossain kohassa mutta silmät harittaa senverran ettei näje jotta mikä lukko tule eteen ja tuleeko taakse kans jotain vai mennäänkö kitkalukolla?
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Olisin hommannut taakse lunchbox lockerin, mutta sitä ei tähän alukuoriseen saa kuin avoimeen murikkaan, ja ehjää käytettyä avointa murikkaa en löytänyt mistään. Rauta D44:n tyhjä avoin case maksaisi ~50$, D44a:han saa vain "ladattuja" ja se maksaakin sitten jo melkein 300$ ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |