Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2012, 11:51
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Tämähän on MIELENKIINTOISTA ! Tänään heti lisää kuvia!

__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.01.2012, 12:46
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

Telojen maahan osuva pituus on noin 1 m ja leveys 0,28 m, niin olisko se 0,28 neliömetriä per tela ja painoa vajaa 500 kg per nurkka. Siitä kait saa pintapaineen laskettua.
Kova olis hinku päästä ajeleen "panssarivaunun" jälkiä, naapureitten ihmeteltävälsi..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2012, 12:56
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Asiaa! Paljos pajeron kokonais leveys nyt on?
Suosittelen käymään Kiinan saumat läpi, ja hitsaamaan paskimmat uudestaan.
Kiinassa ilmeisesti sähkön kanssa ongelmia kun hitsikoneissa ei virta näytä riittävän.

T:Kesällä useita kiinan saumoja korjaus hitsannut
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.01.2012, 12:57
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Alkaa pajerolla pääsemään lumessa. Melkeinpä joutuu myöntämään että olen ihan pirun kateellinen nuista
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.01.2012, 13:00
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Alkaa pajerolla pääsemään lumessa. Melkeinpä joutuu myöntämään että olen ihan pirun kateellinen nuista
Sama täällä!
Mutta katsoo hintaa niin ei vítuta enää kovasti.
Paljon pajeron maavara kasvoi?
Vai tuliko edes mitattua kiireessä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kuvia&kokemuksia auroista, puskulevyistä ym. lisälaitteista maasturissa santikko Tekniikka & Jutustelu 724 03.02.2026 08:05
Kenellä pienimmät renkaat maasturissa? Pauli Chit-Chat 49 19.10.2012 08:44
kellä valmetin kone nokalla MAASTURISSA savu Chit-Chat 24 11.01.2011 23:38
Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? Bruno Tekniikka & Jutustelu 12 17.01.2007 18:32
auraus/haritus maasturissa. Joukka Tekniikka & Jutustelu 7 20.02.2005 12:21


Sivu luotu: 20:50 (GMT +2).