![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() näin on olise vapari tai turbo kun puhutaan monivenoista ni kestää kyllä ihan tarpeeks. ja tosiaan tuota vääntöö saa pumpulla pelattuu, ihan uusimmissa mynäpumpuissa ei taida olla eroa tekeekö vaparin vai turbon pumpusta. pääsääntösesti sellasesta jossa on ahdonalainen säädin ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
nin no joo, mennään nyt vaan pikkuhiljaa perse edellä puuhun. ensimmäisenä tehtävänä tuo sovitelaippa millä yhistää nuo koneet ja laatikot. sitten alkaakin vasta pakosatsin teko. mitenköhän se muovinen imusarja kestää, ilmeisesti maltilliset ahdot ottaa hyvin vastaa, karvan alle 200hp ja hyvät alaväännöt tarkoituksena. alku ilman mynäpumppua, jos ei semmoista puoli ilmaiseksi tule
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
|||
|
|||
![]()
pistä se pumppu samalla ei varmasti kaduta
![]()
__________________
riiseli mersedes ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Haalit siihen om605 turbon pakosarjan ja om606 vakioturbon niin tulee aika hyvä paketti metsään.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan MB 2.5L/20v OM605+automaatti 722.4 | mersuana | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 23.06.2011 13:08 |
Myyty Mese C250 OM605:lla | LaaLaa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.03.2011 15:50 |