![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mä olen edelleen sitä mieltä, että EI soalle. Tää pitää olla ulospäin originaalin oloinen. Eli kapeet "kusimakkara" renkaat alle ja ei korotuksia ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Käännä ny edes noi etupakat ni etuylitys lyhenee 40cm (oliko tähän se tankin tarve)
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kertokaa viisaammat kun en ymmärrä miten tuo etupakkojen kääntö pienentää etuylitystä? kun just hinasin omani pihaan peltien entrausta varten niin katselin samalla että on keskinaula ihan keskellä pakkaa. jotain en nyt tajua..?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jää ne riipukkeet töröttämästä sieltä edestä....sitä varmaan niinku haetaan.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eihän se keskinaula ole likikään keskellä pakkaa jos oikein muistan/mittasin.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jos ne jouset kääntää että saa riiput taaksepäin niin eihän se sit raavi ihan samalla lailla kiinni,mutta lähinnä kiinnosti tuo etuylityksen muuttuminen parempaan päin. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuosta etujousien käännöstä, mites tuo vaikuttaa ajoon, kun molemmilla akseleilla on kiikut takana = samaan suuntaan ?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
ei ainakaan huonontavasti, siinä vaan korjataan tehtaan suunnitteluvirheitä. esim. jäykkäakseli hiluxeissa riipukkeet on olleet tehtaalta tullessaan tuollatavoin, ja siinä on myös SOA vakiona....
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
onks nää tarpeeks kapeet, mitkä on tossa toisessa ikuisuus projektissa
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä tää on HJ41
![]() =H kone J jeeppi 4 Koppa 1 suorasuihku. Ja noi renkaat on just passelit, mitä leveemmät sen paremmat jädekiskalla ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() "helpon näköinen aihio"
Vitsi, mistä toiset löytää noin hyviä hylsyjä?
Ajattelikko säilyttää alipainekytkettävän nelivedon? Sen kellon takia joutuu nostaan laatikkopakettia ylöspäin tai siirtään sivulle, jos laittaa keppikäytön voi laatikot laittaa "omalle" paikalleen ja takakartaani tykkää. Jos laittaa nelilovisen askin ni takakardaaniin voi laittaa jo pätkän putkeakin ristikon ja liu-un väliin. Nää varmaan olikin jo tiedossa. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
tota pitikin kysyä että meneekö nelivedon alipainekytkennän tilalle suoraan "bolt on" keppi versio?
vai joutuuko vaihtaa koko etukardaanin lähdön? ton kardaanin takia oon miettiny että jos tekis j-43:sen akselivälillä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Etukartaanin lähtö taitaa olla yhtä kuin jakiksen etummainen puolisko. Ei se nyt ihan pulttaa kii juttu oo mut saa sen varmaan pienellä mielikuvituksen käytöllä siihen tehtyä. Jakiksen kuorien vaihto vanhan mallisiin ei o paha homma.
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
niinhän olikin, no pitää kattoo kun asentaa rungolle että miltä vaikuttaa
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeep cherokee xj käyttökunnostusta | ramiss | Tekniikka & Jutustelu | 92 | 26.05.2012 08:31 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |