Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2012, 01:52
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.469
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Ivecon takasatulat on kiven alla, kun ne on jumalattoman kalliita ja paskoja. Se käkkäri jumii, eikä ne toimi oikein muutenkaan.
Virmalla oli hetken aikaa tuommonen Iveco, ja sen kanssa noita paskoja jarruja sai kirota.
Niihän ne sanoo... Mut ei oo tullu mitää parempiakaa ideoita ilmoille.
Toisaalta, jos satulat putsaa ja herkistelee hyvin, niin millä kilometreillä ne alkaa vittuilee?
Vai onko ne vähät kilometrit pahin?

__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2012, 06:51
Jänkhäsatv Jänkhäsatv ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.04.08
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Niihän ne sanoo... Mut ei oo tullu mitää parempiakaa ideoita ilmoille.
Toisaalta, jos satulat putsaa ja herkistelee hyvin, niin millä kilometreillä ne alkaa vittuilee?
Vai onko ne vähät kilometrit pahin?
Vähät kilometrit on pahin Ivecon jarruille, firmassa olis taas Ivecon katsastus edessä.
Auto on nykyjillään vähällä käytöllä niin juurikin nuo takajarrut aina kettuilee, joka katsastukseen saa satulat käyttää pöydällä ja putsailla. Etenkin nuo liu'ut on herkkiä jumittelemaan, nytkin jätin yöksi molemmat satulat kylpyyn josko liu'ut tänään jo liikkus.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2012, 13:11
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.469
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jänkhäsatv Näytä viesti
Vähät kilometrit on pahin Ivecon jarruille, firmassa olis taas Ivecon katsastus edessä.
Auto on nykyjillään vähällä käytöllä niin juurikin nuo takajarrut aina kettuilee, joka katsastukseen saa satulat käyttää pöydällä ja putsailla. Etenkin nuo liu'ut on herkkiä jumittelemaan, nytkin jätin yöksi molemmat satulat kylpyyn josko liu'ut tänään jo liikkus.
Hmmm... Josko niihin laittais rasvanipat?

No katotaan tuo etupää ensin, ja tutkitaan satuloita...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.01.2012, 17:30
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.469
Thumbs up

Kiitokset Heikki L:lle


Noin, eteenpäin mennää niin et hurina käy!

Levyt löysi tiensä kotia. Seuraavaks satuloiden kiinnitystä... Kannattaako hitsata kiinnikkeet suoraan tohon porttaalipoksiin, vai koittaa kyhätä pulttikiinnitteiset kiinnikkeet?

Hollilla:


Keskireikä pitää vielä koneistaa 80mm:seksi, ja speiseri tulee niin, että keskittää sekä levyn että vanteen kiinnityslaipan. Speiseri leventää 65mm, mutta siitä voi tarvittaessa sorvata kapeammaksi, riippuen paljonko satula oikeesti tarvii tilaa.


Satulan paikkaa...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.01.2012, 07:38
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.469
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Kannattaako hitsata kiinnikkeet suoraan tohon porttaalipoksiin, vai koittaa kyhätä pulttikiinnitteiset kiinnikkeet?
Vähän niinku tällänen Porlan pajan tekele? Mut toi ei vaan taida käydä valuakseliin?

Helpoin ehkä hitsata, jos vaan pystyy?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.01.2012, 08:29
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Älä mene hitsailemaan, Ei tuo nyt ihan mahdottomalta näytä että saisi pulttikiinnityksellä satulan kiinni. Jarrukengistähän saa kopipitua aika hyvin porttaaliboxin reikien paikat?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.01.2012, 10:37
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.469
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Älä mene hitsailemaan, Ei tuo nyt ihan mahdottomalta näytä että saisi pulttikiinnityksellä satulan kiinni. Jarrukengistähän saa kopipitua aika hyvin porttaaliboxin reikien paikat?
Jarrukengistä saa vain yläpään. Alhaalta paraspaikka olisi varmaan tuo jonkinnäkösen säädön paikka(oli joku epäkeskosäätö ).

Mutta:

A) nuo kiinnityspaikat ei ole samalla linjalla keskenää.
B) satulan kiinnitys on kolmannella linjalla.

Eli jos haluaa tehä yhdestä palikasta, niin aikamoinen vänkyrä tulis.
TAI sit pitää hitsailla monesta osasta yhtenäinen=sallittua??

Jos sen käikäleen voi tehä monesta palasesta, niin sitten ei liene ongelmaa... Pitää suunnitella.
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty nuffield universal four hj O/M/V Muut 0 18.11.2010 19:27
Speed Motor Circus lantikka Tapahtumat 29 12.04.2010 19:33
Blower motor MakeO Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2005 15:10
Shift motor? Moparmies Tekniikka & Jutustelu 2 11.08.2005 21:08
CANAL MOTOR jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 2 09.06.2004 22:09


Sivu luotu: 19:10 (GMT +2).