Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.01.2012, 19:14
jukkaitkonen jukkaitkonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: kajaani
Viestit: 203
Perusasetus

tältä se kuulostaa... ajuvideota tulee kun saan hehkut kuntoon ja toverin kuvaamaan..
http://www.youtube.com/watch?v=t-i9BMaipBg

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	100112 002.jpg‎
Views:	473
Size:	93,4 Kt
ID:	24466   Click image for larger version

Name:	100112 003.jpg‎
Views:	628
Size:	95,0 Kt
ID:	24467  

Viimeksi muokannut jukkaitkonen : 22.01.2012 19:19
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.01.2012, 19:21
jukkaitkonen jukkaitkonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: kajaani
Viestit: 203
Perusasetus

niin ja vähän huohottanu venakopan päälle ku letku jäi auki siihen päälle vaan eikai tuo niin justiin ole
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.02.2012, 21:16
jukkaitkonen jukkaitkonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: kajaani
Viestit: 203
Perusasetus

nyt on taas päivitetty tatsunia korin 7cm korotuksella sekä jousitukseen tulossa lisää korkeutta ja alla on jo 35" 12.5"r15 kumet. alkaa näyttää jo aika karskilta peliltä. palkit oottelis helmoihin pääsyä ja se vinssi pitäs viel laittaa..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.02.2012, 18:57
jukkaitkonen jukkaitkonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: kajaani
Viestit: 203
Perusasetus

jahas nyt ois sit lava pois ja pitää ruveta jonkin moista flatbediä rakentelee ja jonkinlaista kaarta ainakin että jos sattuu kaatumaan niin ei kävis ittelle kovin paljoo..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.02.2012, 20:26
jukkaitkonen jukkaitkonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: kajaani
Viestit: 203
Perusasetus

siinäpä nyt uusimmat kuvatukset
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	280112 001.jpg‎
Views:	649
Size:	95,4 Kt
ID:	24761   Click image for larger version

Name:	280112 002.jpg‎
Views:	626
Size:	90,8 Kt
ID:	24762   Click image for larger version

Name:	280112 003.jpg‎
Views:	648
Size:	91,6 Kt
ID:	24763   Click image for larger version

Name:	280112 004.jpg‎
Views:	721
Size:	90,7 Kt
ID:	24764  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.02.2012, 10:45
pepponen pepponen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.10.05
Sijainti: kempele
Viestit: 32
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jukkaitkonen Näytä viesti
jahas nyt ois sit lava pois ja pitää ruveta jonkin moista flatbediä rakentelee ja jonkinlaista kaarta ainakin että jos sattuu kaatumaan niin ei kävis ittelle kovin paljoo..
mul ois myydä valmis puinen flatbedi datsuniin. on vielä irrotettavat laidatki.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.02.2012, 10:48
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Hienolta se 720 näyttää noin korkeana. Paljonko on mittaa lokarin kaaren keskeltä maahan?
Kantsii muuten säästää se lava jos siitä saa vielä "entisöityä" pellit kuntoon. Ovat aika harvassa nuo lavat, ja joku saattas kunnostetun ostaakkin.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.02.2012, 18:56
jukkaitkonen jukkaitkonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: kajaani
Viestit: 203
Perusasetus

pitää mittaila minkälaisia mittoja tulee...

ja en kiitti tarvii puulavaa.. teen ihan ominkätösin siihen jonkin häkkyrän
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kingcab V8 oke Maasturiprojektit 40 08.11.2011 15:14
Myydään voi poistaa. NaapurinKolli O/M/V Ajoneuvot 1 17.09.2011 04:41
Myyty KingCab D21 4x4 -Lyttis- O/M/V Ajoneuvot 5 16.12.2009 18:47
Myyty Datsun Kingcab 2.5d 4wd macro O/M/V Ajoneuvot 0 05.08.2007 23:57
M: KingCab Elmor O/M/V Muut 3 24.01.2005 20:07


Sivu luotu: 21:54 (GMT +2).