![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Juuei.Putket alakulmista,jokatapauksessa enemmän tai vähemmän kertyy öljyä ja/tai kondenssi vettä. Jos virtaus on niin huipputarkkaan laskettu et vetää pohjia myöten ni sit ei tarvi,(mahdottomuus) ja näin offiautossa en suosittele minkään reijän poraamista kun tyhjäkäynnillä tuppaa sitte menemään vettä sisään ja kenenkään lompakko ei tykkää siitä vedestä moottorissa. Ja muistaakseen Citikan pakuissa tätä on kokeiltu käytännössä kun horasee öljyt koolerista,tosin ei oo suurin moka niissä autoissa. Tota reijän poraamista on tehty ainakin Scanian merkkihuollossakin tosin nehän ei aja yli metriä syvässä vedessä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| muovipääty coolerin kesto? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.05.2009 11:11 |
| Patrollin coolerin asennus?? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.03.2006 18:56 |
| coolerin virittelyä | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 07.09.2005 21:00 |
| bj:n coolerin paikka? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.02.2005 13:33 | |