Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.01.2012, 06:48
tiivonen:n Avatar
tiivonen tiivonen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.11
Sijainti: Joensuu
Viestit: 94
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
käsittääkseni bensassa ja diiselissä on sama laatikko.
mutta kytkin kopassa on eroa.

jos laatikko on diesel volvosta niin sen pitäis mennä suoraan kaikkiin vanhempiin vw dieseleihin.
740(760??)/940 Diisseleissä oli zf-laatikoita ja bensoissa aw70/71(L). Zf:ssä tais olla lyhkäsemmät välitykset ainakin pienissä vaihteissa. Aw71 on hiukan vahvempi kuin aw70 ja siksi niitä löytyykin turboista. Välityksien eroista ei muista... jos turbiibilukko eli L löytyy niin aw70 lukitsee pienemmässä nopeudessa, mutta sillä lienee offikäytössä vähempi merkitystä. Kaikki info huonosta muistista aamukaffen yhteydessä, eli fäkt tsekki wikipediasta tai autowikistä paikallaan

__________________
* * * *
Volvo 945ft classic
Jeep Cherokee ltd -90
Volvo 745 (*29.9.1992 - †24.3.2012 )
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.01.2012, 08:26
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

näin se saattaa ollakkin.
onko aw sarjassa irrotettava kytkinkoppa?

onko 4 ja 6 koneella sitten iso ero kun 6 laatikko menee kuitenkin 5 koneen perään?

omassa kulkineessa on dieselin m47 2,5tdi:n perässä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2012, 17:43
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.330
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
näin se saattaa ollakkin.
onko aw sarjassa irrotettava kytkinkoppa?

onko 4 ja 6 koneella sitten iso ero kun 6 laatikko menee kuitenkin 5 koneen perään?

omassa kulkineessa on dieselin m47 2,5tdi:n perässä
Sitten on vielä olemassa: 2.0 D (D20) 1986 cm³ 5-sylinterinen diesel 68 hv (1979-81). Noita koneita oli 244 malleissa jonkun verran, vähän laiskoja. Onkohan niissä sama pulttikuvio kuin uudemmissa viitosissa?

Pari audin bensa-viitosta löytyy irtonaisena nurkista.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2012, 23:57
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Sitten on vielä olemassa: 2.0 D (D20) 1986 cm³ 5-sylinterinen diesel 68 hv (1979-81). Noita koneita oli 244 malleissa jonkun verran, vähän laiskoja. Onkohan niissä sama pulttikuvio kuin uudemmissa viitosissa?

Pari audin bensa-viitosta löytyy irtonaisena nurkista.
moottorin pääty on sama kuin 6 diiselissä.
samaa konetta on audi 100 mallissa jossa sitä on käytetty paljo enemmän.
volvolla oli muistaakseni 78-79 vuosina tuota 2 litrasta.
joka tapauksessa vain muutamana vuotena
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:opel omega/Volvo automaatti AISIN WARNER AW71 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.06.2007 12:53
Onko tarvetta uaz/gaz hipo vetareille??? Gaz Tekniikka & Jutustelu 10 09.03.2007 15:56
M: Onko tarvetta Dynan osille? Eskimo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 30.05.2006 07:15
O:letukka/bj välilaippa Tarzan O/M/V Muut 7 14.09.2005 20:31
välilaippa O/M/V Muut 1 13.09.2004 21:14


Sivu luotu: 15:17 (GMT +2).