Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.01.2012, 21:45
Karhu85:n Avatar
Karhu85 Karhu85 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.11
Sijainti: muhos
Viestit: 178
Perusasetus

nii tarkotin turbon kokoa sillä että liian iso ei ala ahtamaan alhaalta se ei ole mettä ajossa oikee hyvä

__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.01.2012, 21:49
Karhu85:n Avatar
Karhu85 Karhu85 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.11
Sijainti: muhos
Viestit: 178
Perusasetus

oli mulla penkki paperit katsastukseen mutta piti selvittää paljon muutakin esim: kaikki jarruihin liittyvä ja niistä piti olla dokumenttia paperilla
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.01.2012, 19:23
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karhu85 Näytä viesti
oli mulla penkki paperit katsastukseen mutta piti selvittää paljon muutakin esim: kaikki jarruihin liittyvä ja niistä piti olla dokumenttia paperilla
no tämän penkityspaperi ei kyllä kelvannu ku kävin konttorilla näyttään. ois pitäny se ahtopaine näkyä myös siinä käyrillä, muutenki ku kynällä merkattuna lapun kulmaa..
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.01.2012, 22:08
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JuuPeri Näytä viesti
no tämän penkityspaperi ei kyllä kelvannu ku kävin konttorilla näyttään. ois pitäny se ahtopaine näkyä myös siinä käyrillä, muutenki ku kynällä merkattuna lapun kulmaa..
Jep, ja kunnon laput kun haet niin siinä on kaikki rekisteritunnuksesta ahtopaineiden kautta teho/vääntö käyriä mukaanlukien ja näin ollen käy konttorille kun menee muutoskatsastamaan. Eipä paskapaperille raaputettu rekisteriotekkaan vakuuta konttorin väkeä. Mutta jos sen koneen turbottaa kannattaa se välijäähy laittaa ja maltilla ahtoja. Jotkut viisaammat tietää siitä sitten enemmän.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.01.2012, 21:57
LCHJ61:n Avatar
LCHJ61 LCHJ61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.07
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 212
Perusasetus

Joopa joo onkohan viisain tapa saaha ln kuusvitoseen lisää potkua koneen vaihto? Olin joskus olevinaan kuulevinaan et hiluxi on helppo turbottaa, "kunhan kääntää pakosarjan ja siihen turbo kiinni"???
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.01.2012, 22:05
Karhu85:n Avatar
Karhu85 Karhu85 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.11
Sijainti: muhos
Viestit: 178
Perusasetus

aika helpolla pääsee jos se vaan passaa toisinpäin paikalleen ei se kyllä vaikea ole tehdä putki u muotoinen ja siihen ahdin kii
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.01.2012, 17:52
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Kyllähän tuo turbotus on hommana helppo kun on diesel. Se pakosarja passaisi sinne suoraan ylösalaisin laipan puolesta jolloin se turbo tulisi sinne etupäähän ja siitä olis vielä mukava tehdä downpipe, laippaan sopii muistaakseni suoraan pajeron puhallin. Mutta siis sitten se pakosarja otti kiinni johonkin kanteen sen verran että siihen kyseiseen projektiin mitä seurasin tehtiin välisarja. Eihän siihen turbotukseen nimenomaan tarvitse mitään jarrupapereita kun tehoa on max20% enenmmän kun kyseisessä mallissa, tehokkaimpaa mallisarjalaista vertailuna käyttäessä sitten eri. Eli jos nyt nopeasti ajateltuna hiluxissa on 100hp vakiona saat siihen turbon kanssa 120hp ilman muutakun muutoskatsastus ja teholaput. Jos taas turbollisessa on sen 120hp ja siihen verraten haluat turbottomaasi +20% eli n.140+hp niin tarvii päivittää jarrut yms vastaavaksi kun turbollisessa. Jos mitään tolkkua tuosta nyt sai.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.01.2012, 21:30
LCHJ61:n Avatar
LCHJ61 LCHJ61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.07
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Kyllähän tuo turbotus on hommana helppo kun on diesel. Se pakosarja passaisi sinne suoraan ylösalaisin laipan puolesta jolloin se turbo tulisi sinne etupäähän ja siitä olis vielä mukava tehdä downpipe, laippaan sopii muistaakseni suoraan pajeron puhallin. Mutta siis sitten se pakosarja otti kiinni johonkin kanteen sen verran että siihen kyseiseen projektiin mitä seurasin tehtiin välisarja. Eihän siihen turbotukseen nimenomaan tarvitse mitään jarrupapereita kun tehoa on max20% enenmmän kun kyseisessä mallissa, tehokkaimpaa mallisarjalaista vertailuna käyttäessä sitten eri. Eli jos nyt nopeasti ajateltuna hiluxissa on 100hp vakiona saat siihen turbon kanssa 120hp ilman muutakun muutoskatsastus ja teholaput. Jos taas turbollisessa on sen 120hp ja siihen verraten haluat turbottomaasi +20% eli n.140+hp niin tarvii päivittää jarrut yms vastaavaksi kun turbollisessa. Jos mitään tolkkua tuosta nyt sai.
Tämä tieto autto melko paljon kiitoksia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan hilux ln65-88 maukka79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.04.2011 16:10
Myydään Hilux-84.D 4x4 LN65 ORR O/M/V Ajoneuvot 3 24.08.2010 19:08
Ostetaan Hilux ln65 husky O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.05.2010 10:47
hilux ln65 rankula88 Tekniikka & Jutustelu 1 06.04.2010 18:26
Hilux LN65 Tekniikka & Jutustelu 8 12.04.2006 11:54


Sivu luotu: 17:35 (GMT +2).