Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.12.2011, 22:03
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KerT Näytä viesti
Uusien autojen korithan on jo tehtaalla sinkitetty. Joten periaatteessa ei pitäisi olla mikään mahdottomuus?
Jos ei ison pakettiauton suora kylki mene mutkille, niin ei kai se muotoihin pokattu pelti siellä auton pohjassakaan paljon väänny
Onko kellään tietoa, onko nuo autot aina sähkösinkittyjä? (sinkitys tapahtuu lämpimässä elektrolyytissä, ja toinen napa tasavirtalähteestä auton koriin/koripeltiin, ja toinen sinkkiharkkoon).
Siis samalla periaatteella kun kromaus ja niklaus.
Ainakin Galant vm.-81 oli sen näköinen että sähkösinkitty, ja tosi kevyesti.

Kuumasinkittyä autopeltiä en ole omasta mielestäni nähnyt.

Ja kuumasinkityshän tapahtuu kastamalla metallikappale sulaan sinkkiin (sulamispiste noin 420 C)

Kuumasinkityssä kappaleessa yleensä jonkin sortin kidekuviota, niin kuin esim sinkityssä pellissä.
Sähkösinkitys taasen yleensä tasainen väriltään, kuten esim. rautakaupan kilopultit.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:17 (GMT +2).