Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.04.2004, 11:25
Päksi:n Avatar
Päksi Päksi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.03
Sijainti: Etelä-Savossa, Suomi-Finland.
Viestit: 491
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Temadur on sitten jo kalliimpaa, reilusti toista sataa kympin astiassa (pienempää ei kuulemma ole) plus pakollinen kovete, kun on 2k-maalia.
??? No meille ainakin töihin on pieniä eriä varten tullu 3litran pönttöjä temaduria. Aika pitkä kuivamisaika ja melko tarkka kovetteen annostelussa. Käytetty nopeammin haihtuvaa ohennetta mitä pitäs niin välillä meinaa jäädä pölypintaa kun ei vedä enää tasaseks.

- Miehän sanoin! -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitä maalia autoon Tekniikka & Jutustelu 27 03.04.2009 16:39
Ostettu O: MAALIA (Lämmön kestävää,matt.MUSTAA) sakari65 O/M/V Muut 0 09.10.2007 06:56
Vetäsin Toyotaan värit pintaan Palde Tekniikka & Jutustelu 20 16.07.2006 12:43
Maalia pintaa, vaihtoehtoja hionnalle? Shuttle Tekniikka & Jutustelu 1 18.04.2006 20:52
Millä kiiltoa pintaan kotikonstein? Riku Yleiset 8 10.05.2005 22:44


Sivu luotu: 10:31 (GMT +2).