![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Etupakat himottaisi kääntää toisinpäin etuylityksen syömiseksi mutta kun ei niin ei ![]() Ittellä tractionbarit toteutettu traktorin työntövarsilla. Perämurikoiden päällä tornit joista varret runkoon. Itseasiassa takana varsi piti vahvistaa putkella kun vääntyi voiman edessä. Edessä ei sovi olemaan murikan päällä käytännössä kuin kiinnike sille varrelle. Nämä ei rajoita joustoja. BJ andylla on kyllä asiaa tuossa kommentissa. Berttoja ei valmisteta enää niin kannattaa harkita raiskaamista jos yksilösi on originaali.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#2
|
||||
|
||||
![]() Eli tälläinen lähes originaali (100% ruosteeton!). Saattaapi olla kyllä, että tuo SOA jää tekemättä. Ajattelin sitä lähinnä jousituksen pehmentämisen takia ja kuitenkin täytyy ohjaustehostin hommat rakentaa uusiksi, kun nyt on joku chevyn halki oleva simpukka paikallaan. Tehostimen kun uusin niin eteen tulee HJ levyjarrut ja taakse HJ:n FF-taka-aksula (BJ:n välityksillä tietty). Museo autoa tuosta ei olla tekemässä, vaan sellainen leppoisa kesä cruisailu auto, eli siis avona tarkoitus ajella. Minkäs kokoiset renkaat tuossa mahtaapi mahtua pyörimään, jos ei rupea SOA väsäämään? Tavoitteena jotkut kapeat,karkeat ja kohtuu korkeat... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tee kompromissi! Itellä oli ihan samat pähkäilyt aikanaan, ja päädyin tähän ratkaisuun. Apuvieterit alle ja lehtiä pois, itellä 4 lehteä nurkassaan ja alkuperäinen pintakovuus on tiessään. Noilla bemmin vietereillä nousee kyllä reilusti, suorilla lateilla oleva soa korkeus taitaa tulla.. Taka iskarit eteenkin niin tulee vielä vähän ulosjoustoakin, vajailla latipakoilla joustaa vielä ulospäinkin.
![]() Toinen etukulma vaikuttaa ahtaalta mutta onnistuu!! Nousee kuitenkin reilusti, ja tuon mallin vieterit menee langat sisäkkäin joten ei paljon tilaa tartte. Jos rupeaa kiinnostamaan, voin laittaa kuvia tingeleistä mitkä itse survoin paikalleen. Takapää tosi helppo! Eikä tartte muutoskatsastella, apujouset saa olla! ![]() Ai niin! Ja ohjaustingeleille ei tarvitse tehdä mitään! Tosin säätää vain että auto kulkee ratti suorassa eteenpäin.. Ohjaustangon kulma muuttuu niin paljon että joutuu vähän säätämään, tankohan tavallaan sivusuunnassa lyhenee kun kulmaa tulee pystysuunnassa.. Olipas vaikeesti sanottu! Mut jos tarpeen voin pistää kuvajaisia. Iskarit oltava kunnossa tuon jälkeen, tulee pomppuisaa kyytiä muuten! URL=http://imageshack.us/photo/my-images/683/19122011399.jpg/] ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
33"12,5/15 renkaat mahtuu pyörimään ilman korotuksia eli 33"10,5/15 olis hyvä koko tai 235/85.16. Unoha se soa ja laita vaikka parapooliset latit alle. Pirun siistin ja originaalin näkönen yksilö joten eiköhän huonompiakin löydy piklottavaks ja offikäyttöön. Viimeksi muokannut Murros : 25.12.2011 12:03 Perustelu: Lisää perusteluja. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nii se taitaa olla jotain 6 senttiä leveempi eli ei tarvi välttämättä kaventaa. Tai jos jostain löydät J75 :sen akselit niin ne on suunnilleen saman levyiset joskin jousipukkien paikkaa joutuu nissäkin hieman muuttamaan.
Tuo on kyllä niin siisti peli että tuota ei enää kannata offata rusinaksi vaan etsi siihen joku homeisempi aihiio... Mitä taas jousituksen pehmeyteen tulee niin jos haluaa ajaa mukavalla autolla niin se on sitten ihan joku muu. Bertta on bertta eikä sovi silkkiperseille. Niitä jousi voit vaikka kokeeksi koittaa öljytä , se saattaisi hieman pehmentää niitä mutta lehtijousi on rahtijousi . Nuo parabeli jouset oli ihan metka ehdotus. Liekköhän niitä kukaan kokeillu mihinkään??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
No joo noi apuvietärit vois olla yks vaihtoehto.. Pistätkö niistä vähän lisää kuvia. Minkä nuo on? BMW e30?
Parabeli jousia myös kattelin ja ainakin valmistajan sivuilla ei mielestäni enään noita ollu enään nettikaupan puolella ja luultavasti ylihintaiset. HJ:n akselin leveys on kyllä tiedossa. Enpä meinannu siitä ottaa ongelmaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ei, ei, ei ja EI SOAaa!
Laita vaik sitten apukierrejouset BJ:n alle. Tuon on kyllä niin hieno yksilö että toi kelpais museoautoksi. Noh... kukin tavallaan.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kipinä mielipiteitä? | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.08.2011 10:54 |
Ostetaan Mielipiteitä renkaasta | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 06.04.2009 12:17 |
mielipiteitä cuulerista | jv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.10.2008 05:24 |
BIODIESELPURISTIN, mielipiteitä? | Urbancityboy | Chit-Chat | 21 | 29.06.2008 17:55 |
Mielipiteitä oikeuksistani? | Jonzan | Chit-Chat | 27 | 12.04.2008 15:12 |