![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Voihan nenä Tänää motarilla rusahti vain ja etuperään vai miksi sitä sanotaan oli tullu sormen pään kokoinen reikä, neliveto päällä ei liiku minnekkään vaan kytkin alkaa luistaan. Mikä sieltä on levinny ja miksi, perässä oli öljyä normaalisti vielä kk sitten.. Kyrpii vaan kun just sai toisen auton myytyä ja sitte tämä levahtaa.. Oisko kellää ehjää koko etuperää? Auto on siis D21 -88 ja td25 Tarjouksia autosta otetaan myös vastaan! http://www.nettiauto.com/nissan/pickup/4470235
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
etu perä vaihtoon nii taas rokkaa... ei kannata alkaa purkamaan ja vaihtamaan ehjiä osia murikan sisälle kun halvemmalla saa ehjän käytetyn tilalle. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() eikait siinä muuta paljo oo kun etukartaani irti, kelkat alas kummaltaki puolen ja vetarit irti, mahto olla joku runkko pallki siinä eessä vielä? Ja jos Jyrden sattuu lukeen tätä niin laita yv:tä jos sulla on vielä etuperä, saa toki muutkin laittaa. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Löytyy....Lainaus:
Ja perän suhteen pistetty YV:tä ja eräälle toisellekkin osista. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hmm, täytyypä miettiä tosiaan jos siihen tekisi suoran poikittais tangon. Laatikkoa ei kyllä tarvitsisi paljoa nostaa, että koneen venttiilikoppa ei ota tulipeltiin kiinni. Jos jolla kulla kokemusta cedricin koneen laitosta king cabin keulille niin mielellään otan neuvoja vastaan!
Jatkoin alkuperäisiä moottorinkorvakoiden kiinnityspisteitä ja toista korvakkoa joudun vähän lyhentämään, en oikein muutakaan ratkaisua keksinyt, toivottavasti tämä vielä on laillinen ratkaisu.. Ongelmana vielä, että öljypohja ottaa vähän kiinni pitkään raidetankoon kääntäessä ratin linkkuun, en tiedä uskaltaisiko naputella öljypohjaa varovasti vähän sisäänpäin, helpoin olisi näin tehdä.. Tai, sitten pitäisi tehdä sellainen ratkaisu, että nykäistä konetta ja vaihdelaatikkoa jokunen sentti eteenpäin niin saisi konetta taasen laskettua alaspäin eikä konepeltiinkään tarviisi tehdä reikää ja skuuppia laittaa.. Paitsi syylärin laittaminen taas vaikeutuu jos konetta eteenpäin ottaa, peekele.. Konehuone on kyllä ahdas, pitäisi melkein löytä erimallinen syyläri, todella ohut ja siihen flekti että menisi helpommalla muokkaamisella.. No, kuvia odotellessa jos saa asiaan selvyyttä. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siihen flektin hihnapyörään on myös mahdollista kehitellä jotain muutakin laitetta. Lukeeko miten paljon Kingcabbia maastokuntoiseksi modailevia ihmisiä tätä ketjua? Kiinnostus olisi tietää onko täällä paljon porukka rakennellut King cabista kunnon maastoautoa (akselit, jousitus, traction barit ym.) tai aikeilla rakentaa. Voisi samalla vaihtaa tietoa että mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |