![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() En ajele neliveto päällä. Toissapäivänä kävin leimalla ja ei ollut inssillä mitään valitettavaa, joten leima paperiin. Sit vaihtelin jakajaan kärjet, konkan, pyöriän, jakajan kannen ja tulpat. Kaasaria ihmettelin sen verran, et bensanpinta on tuon tarkastussilmän puoleenväliin ja kaasuvaijerista nykästäessä kiihdytyspumppu ruittaa Bensaa. Ennakkoa on nyt n.10. Auto toimi ajossa 40km ja sit alko nykiin aina kaasua painaessa (ihan niinkuin ei saisi tarpeeksi bensaa). Nykivänä sen parkkiruutuun jätin ja tänään aamulla ei taas ollut mitään ongelmaa, kun töihin suuntasin.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Palkki...Lainaus:
Mut jos tykkää palikoida, niin sit sen asennus ois laatikon alle... Siin orkkis tuessahan on kiinnitys alapuolelta muttereilla, eli pultit kii siin tuessa ja ei siis siihen väliin oikeen onnistu laittaan... Laatikon alle asennus siis helpompaa ja pitkillä pulteilla sitten onnistuu kasaaminenkin jo... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Niinpä, saa maanvaraakin tuon palkin osalta. Tuntuu ainakin itellä olevan tuo palkki ensimmäinen joka menee solmuun pohjakosketuksessa kun sijaitsee vielä niin keskellä autoa. Mites jos tuon palkin tosiaan tekee suoraksi, niin alkaako syömään kardaanin tukilaakeria nopeaan?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mutta mites jos nostaa moottoriakin,vähän enemmän kuin laatikkoa niin silllon se kulma pysyy parempana?? ittellä on käyny tuommonen homma mielessä ku tuo kc:een öljypohja on niin hölmön mallinen.. ja tietysti homma hoituu helpoiten jos on korinkorotus...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 23.12.2011 23:07 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Voihan nenä
Tänää motarilla rusahti vain ja etuperään vai miksi sitä sanotaan oli tullu sormen pään kokoinen reikä, neliveto päällä ei liiku minnekkään vaan kytkin alkaa luistaan. Mikä sieltä on levinny ja miksi, perässä oli öljyä normaalisti vielä kk sitten.. Kyrpii vaan kun just sai toisen auton myytyä ja sitte tämä levahtaa.. Oisko kellää ehjää koko etuperää? Auto on siis D21 -88 ja td25 Tarjouksia autosta otetaan myös vastaan! http://www.nettiauto.com/nissan/pickup/4470235 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
etu perä vaihtoon nii taas rokkaa... ei kannata alkaa purkamaan ja vaihtamaan ehjiä osia murikan sisälle kun halvemmalla saa ehjän käytetyn tilalle. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Öljypohja sais olla kyllä vähän paremmin piilossa, itellä kävi mielessä taas tuon risukeulaperän korotus, niin samalla menis öljypohjakin paremmin piiloon ja sais järkevämmän panssarin siihen päälle. Ja samalla tietenkin lisää maanvaraa. Onko tota risukeulaa kukaan täällä korottanut? Eli rungon ja etuakselin väliä lisäämällä vaikka jollain korokepaloilla. Pitää melkein tutkia minkälainen rakenne sillä on ja missä kiinnitykset niin tietää tosta, mut laittakaa kommenttia jos joku on tehny. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |