![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja tietysti kulutuksissa on eroja.....riippuen kuskista ja ko.yksilöstä.. siis autosta, muista ei kokemusta, kuin tuosta omasta laitteesta, joka vie seka-ajossa noin. 15, maltillisesti maantiellä vakiorenkailla pääsee lähelle kymppiä... Ja joo, onhan siinä Jeepissä enemmän voimaa / kilo, mutta ei tuolla Pajerollakaan jalkoihin ole jäänyt...
Viimeksi muokannut Super_Select : 19.12.2011 17:18 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
| Ostettu Bensa maasturi | Jesmender | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.10.2011 11:20 |
| Ostetaan Bensa maasturi | Topi1982 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 13.01.2011 10:39 |
| O. Halpa bensa maasturi | vepele | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.02.2006 08:18 |
| Ostetaan bensa maasturi H: max 3000 e | O/M/V Muut | 2 | 23.09.2005 07:26 | |