Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.12.2011, 20:50
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Perusasetus

Kyllästyttyäs kattelemaan itteensä hajottavaa poraa avaa se huvikses ja pohdi mitenkä hieno siitä tuliskaan lakrut vaihtamalla. Noissa vihreen sarjan possiloissa on lakrut kiinni muovirunkoon valetuissa pesissä... Ettei tarvi ihmetellä miks ne maksaa teriä vähemmän.

Vastaa lainaten
Vanha 17.12.2011, 20:53
Sam66 Sam66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 02.03.09
Sijainti: Läyliäinen Kanta-häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Kyllästyttyäs kattelemaan itteensä hajottavaa poraa avaa se huvikses ja pohdi mitenkä hieno siitä tuliskaan lakrut vaihtamalla. Noissa vihreen sarjan possiloissa on lakrut kiinni muovirunkoon valetuissa pesissä... Ettei tarvi ihmetellä miks ne maksaa teriä vähemmän.
Jep, sinisen hankin seuraavaks, edellinen vihree kesti 18 vuotta, mut se olikin tummanvihree
Vastaa lainaten
Vanha 02.03.2012, 21:39
Aktiivijäsen+

Perusasetus

homma etenee

Vähän eteenpäin tämäkin homma, takarungon hitsaukset apumiehen puolelta valmiit, jarru huollettu ja pistetty pakettiin. Uudet puslat ja iskarit paikallaan ja vakaaja jäänee toistaiseksi vielä kiinni. Puslien vaihto takatukivarteen ei mennyt ihan kuin stromssöössä, mikään ei irronnut ilman rälläkkää...

Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2012, 07:37
jickman jickman ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 22.03.11
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Mulla löytys sulle varaosia tuohon projektiisi

Osat on GEN 1 pajerosta. Mulla on myynti ilmoitus varaosa puolella niistä.
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2012, 09:14
Aktiivijäsen+

Perusasetus

Löytyiskö sulla sellaisia muovisia puskurin päitä?, mulla puuttuu kaikki edestä ja takaa.
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2012, 18:24
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Hmmm....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sam66 Näytä viesti
Löytyiskö sulla sellaisia muovisia puskurin päitä?, mulla puuttuu kaikki edestä ja takaa.
Rungon mädät kohdat näköjään vakiot... Ku just omaan eheytin muuten, paitti ton ekan paikan eest kattoen.

Puskurin päit ainakin vuosi sitten vielä sai tarvikkeena paikalliseltakin kauppiaalta.
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2012, 22:35
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Perusasetus

Tossa rungon hitsaamisessa muuten, oo tarkkana ettei käy vanhanaikasesti; jos se valmistenumero on siinä oikeen takapyörän etupuolella niinku mun pajerossa oli. ettei hukkaa sitä.....
ja siitä huoltoautoksi katsastamisesta: jos se dieselvero laskee ja kun joku mikälie liikenneministeri on kai sanonu että dieselvero pitäis poistaa. Jos se poistuu niin kaikki veronkiertodieselit menettää käyttöarvonsa. Niissä on sen jälkeen turhaan 80-lätkä eikä saa ajaa normaalia tieliikennenopeutta. ja takas henkilöautoksi muuttaminen maksaa jotain 15000€. lisäksi henkilömaasturit alkaa käydä harvinaisiksi kun niin paljon on tehty veronkiertoautoiksi. että ehkä sen asian kans kannattaa ottaa aikalisä.....
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 21:12 (GMT +2).