![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jep, isommat sprinterit ja älteet myös 6x205...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mites se muute menee, jos laittaa levyt joka nurkkaa, niin pitääkö takana olla pienemmät levyt? Ettei perse aina mee ekana lukkoon...
Ja käsijarru kans varmaa yks haaste, kun näihin ei oikee kardaanijarrua saa.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jarrupaineensäädin takaputken väliin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jooei kai sitä levyllä säädetä vaan paineensäätimellä, taitaa lähinnnä se olla ongelma että takasatulat on mitotettu ohkasemmalle levyllä niin ei mahdu etulevyn päälle. Ne kun on useimmien jäähdytetyt. Ja tosiaan kässäri tarvis olla siin takasatulassa. Niissä sprinttereissä mitä ite olen ropaillu on kässäri mersumaisesti rumpuna levyn sisällä.
T4 satulat kai joutuu käydä mittaan ja niiden mukaan takalevyn paksuus. Perkele kun on monta rintteriä käyny levyn vaihdossa mut oon laittanu romulavalle vanhat. Nyt vois sovitella ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
T4 satulat menee ainakin jäähyttömien LJ levyjen niskaan...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sattuipa tuossa männä viikolla; kiipesin ohjaamoon, työnsin avaimen virtalukkoon, väänsin, ei tapahdu mittään. Esin että oliko väärä avain, kun autoon on kolme avain joista yksi ei käy mihinkään. No ongelma ilmeni vasta sitten, avain ei lähde lukosta pois, ei apinanraivolla, eikä siirtoleukapihdeilla. Tässä vaiheessa V-käyrä alkoi nousta.
No puran koko rattitolpan irti ja totean että virtalukko niitattu tolppaan, eli irtiotto rälläkällä... no hetken kuitenkin tutkin vielä tilannetta, kun rupesi päiväkin pimenemään fyysisesti. Autossa ei toimi hätävilkut ja valot pimeenä, no eikun akulle. Laturia kylkeen ja piuhat kiinni, plim valot sytty, hätävilkut kans. No eikun takasin hyttiin ja avain tippuu virtalukosta kuin itsestään, siis nyt on saksalainen insinnööri tehny sen hienoimman keksinnön ikinä! Eli avaimen saa virtalukoon jos akku on tyhjä, mutta ei pois. Onneksi en kuitenkaan ehtinyt särkeä vielä mitään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |