Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.12.2011, 22:38
hjvaltzu hjvaltzu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.11
Sijainti: Pori
Viestit: 67
Perusasetus

Muutoksista ja muutoskatsastuksesta


Tämmöset on pyöriny mielessä. Elikkäs mulla on Toyota land-cruiser hj-60. Ajoneuvo luokka otteessa on N1/Pakettiauto. Kyseiseen vehkeeseen on joskus vaihdettu riipukkeita ja otteessa lukee näin:

"Ajoneuvoon asennettu alustasarja. Etäisyys pyörän navan keskeltä lokasuojan kaaren ylimpään: edessä 575mm takana 535mm.
KORIA KOROTETTU VAIHTAMALLA ETUJOSIEN ETU- JA TAKAJOUSIEN TAKARIIPUKKEET. SILMÄVÄLI 160MM."

Eli jos nyt haluisin lähteä ko. laitetta korottelemaan ja isontamaan pyöriä, niin minkä verran saisi korottaa ilman erityislupaa?

Lähinnä toi askarruttaa kun AKE sanoo näin:

"Auton kokonaiskorkeuden lisäys yhdessä mahdollisen korin korottamisen ja renkaiden muutoksen kanssa saa olla enintään 100 mm, M1G- tai N1G-luokan ajoneuvon kuitenkin enintään 150 mm."

Että mistä katsastusinssi tässä tapauksessa mittaa lähtökorkeuden jonka päälle saa laittaa tuon 100mm/150mm (kumpi nyt sitten mun tapauksessa on oikea millimäärä).

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muutoskatsastuksesta plejman Tekniikka & Jutustelu 4 03.05.2010 17:34
Kysymyksiä Blazerin muutoskatsastuksesta Kirves Tekniikka & Jutustelu 13 17.09.2007 06:37
Bertan renkaiden muutoksista (raideleveys) JiiBee Tekniikka & Jutustelu 14 01.12.2006 21:41
Kysymys pick upin muutoskatsastuksesta? akp Tekniikka & Jutustelu 3 07.06.2006 13:17
koneen muutoskatsastuksesta kristian Tekniikka & Jutustelu 9 16.11.2005 23:27


Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).