Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.12.2011, 16:56
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kope Näytä viesti
Oma lumikolan korvike



toi otto kulma on ainaki hyvä pitää suorana tälläses maasturi käyttös muuten on kyllä nii lujilla ainakin akseli kiinnitteisis ni pahaa tekee ees ajatella kuin aura vie autoo ja haukkaa johonki... noi sukset kannattaa kyl laittaa vaik ei oliskaa mitää säätöö, olkaa jätkät helvetin varovaisii niitte vehkeitten kans

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.12.2011, 16:45
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Yöllä sato parisenttiä lunta niin piti aurata pihaa että sai videoo aikaseks Meinaa olla välillä luikkaat nuo melkeinpä sileet 33" allterrainit
TÄSTÄ viteoo
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
aura, diy, maasturi, puskulevy


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia Kiina ym, Mönkijöistä HiluMiks Chit-Chat 30 20.09.2014 22:44
Myydään kylpyhuoneeseen altaita ym. kuvia osatauno O/M/V Muut 9 25.08.2011 12:23
Kokemuksia palalukoista Aussie ym.. Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 01.11.2009 10:55
kuinka profiiliin kuvia ym? T.T.T Chit-Chat 10 29.05.2006 15:52
Truckworld, tekniikkaa, kuvia ym... HEKULIINI Linkit 4 02.08.2004 17:31


Sivu luotu: 05:18 (GMT +2).