![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
toi otto kulma on ainaki hyvä pitää suorana tälläses maasturi käyttös muuten on kyllä nii lujilla ainakin akseli kiinnitteisis ni pahaa tekee ees ajatella kuin aura vie autoo ja haukkaa johonki... noi sukset kannattaa kyl laittaa vaik ei oliskaa mitää säätöö, olkaa jätkät helvetin varovaisii niitte vehkeitten kans
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Yöllä sato parisenttiä lunta niin piti aurata pihaa että sai videoo aikaseks
Meinaa olla välillä luikkaat nuo melkeinpä sileet 33" allterrainitTÄSTÄ viteoo |
![]() |
| Luokat |
| aura, diy, maasturi, puskulevy |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia Kiina ym, Mönkijöistä | HiluMiks | Chit-Chat | 30 | 20.09.2014 22:44 |
| Myydään kylpyhuoneeseen altaita ym. kuvia | osatauno | O/M/V Muut | 9 | 25.08.2011 12:23 |
| Kokemuksia palalukoista Aussie ym.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.11.2009 10:55 |
| kuinka profiiliin kuvia ym? | T.T.T | Chit-Chat | 10 | 29.05.2006 15:52 |
| Truckworld, tekniikkaa, kuvia ym... | HEKULIINI | Linkit | 4 | 02.08.2004 17:31 |