![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Taivahan tosi!!
Juu,on monennäköstä tyhjän tietäjää tullu haastateltua muun muassa Suomen ensimmäisellä yksityisellä konttorilla. Mutta eräs katsuri totes että hänellä ei ole harmainta aavistusta mistään rungon lyhennyksestä,kun kuulostaa niin omituiselta. Sit totes että täytyy oikein luntata kirjasta,sit havaitsi et katos saatana,tässähän tää lukee ihan justiinsa. Sit otti kopiot ja kehotti ryhtymään lyhennys hommiin,kysäs vielä että miksi ihmeessä sun pitää sitä hiluksia lyhentää? Tuumasin et on helpompi lyhentää autoa ku jatkaa tallia. Ja tänä päivänä on KO. auto leimassa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
No perskele, sithän tuo mun pitkästä tehty pätkä onkin leimaa vaille valmis peli
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() meneekö prosentteja jos tuon oman pitkän nyt lyhentää,ja samalla tekis lavamalliksi,heivais helevettiin sen takapään korin ja laittas vaan lavan,pääsis varmaan vähemmällä työllä... ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mikäs tuon pätkäpatrullin tarkka akseliväli on,jos joku sattuu omistamaan pätkän ja viittii kattoa vaik otteesta...sais ruveta silpomaan tuon pitkän sit sopivamman pituiseksi...
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Korin silpominen menee jotakuinkin niin, että suoralta osalta voi lyhentää ilman sen kummempia hommia, mutta pilareiden määrä ja tukevuus ei saa kärsiä, ja pick-up muutos vaatii sitten jo luvat trafista, sekä lavan pitää täyttää verovapauden vaatimukset, jos paku, huoltoautolla ei niin tarkkaa.
Siitä en sit tiiä, miten onnistuu, jos mallisarjassa on myös lavamalleja. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() eli mikä tuo lavan verovapaus oikeen on,ja miks tuo pick-up muutos lupia tarvis? perskeles ku nyt ois tänhetkinen visio lyhentää pätkän akselivälille tuo ja tod. näk. katkaista kori etupenkkien takaa ja tehä lava taakse...mut eikö se sit enää muka mene muutoskatsastamalla...nyt on ihan orkkis pitkä ja 2+3 MUU PAKETTIAUTO otteessa,mitä tuoki nyt sit meinaa... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
235cm
|
#9
|
||||
|
||||
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
kyllä noita katsureita on laidasta laitaan,toki on tekijöitäkin,saa nähdä kuin äkkilähtö itelle tulee konttorilta sitte joskus ku patrullin kans sinne eksyy...
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
oho hj-61 lyhennys | maket3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.12.2011 18:49 |
hj:n lyhennys | vexi4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:01 |
hoijakan lyhennys.. | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2006 19:17 | |
cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |