![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
noi diisel ecut on aika erikoisii oon itse kans seurannu ja ihmetelly tilannetta miks ei oo saatu kehitettyy järkihintaista yksinkertasta boxii joilla päästäs virittelee uudempaa kalustoo kaiketi vaikeuksia teettää juurikin tuo lyhyt ruiskutus aika ? finsquirtin foorumilla on jotain juttua asiasta. ja tähän vois kans joku asiasta tietoinen kerätä vähän infoo
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
http://www.adaptronic.nl/home/adaptr...cu-system.html
http://www.bodylogicuk.com/90265/info.php?p=8 http://www.bosch-motorsport.com/pdf/...el/MS_15.1.pdf http://www.narwhalmotors.com/index.html http://www.nira.se/NIRA_i7r.pdf Tuossa joitain malleja. Jotain oli vielä, mitä nyt en tähän hätään löytänyt. Viimeksi muokannut Mase : 23.11.2011 09:11 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei ole tosiaan tullut perehdyttyä noihin jälkiasennus purkkeihin, mut nytpä alkoi kiinnostaa CR-kone tohon omaan koslaan.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ei muutakun konetta hommaamaan ehjät pyörii jossain 3000dollaris ? saa vielä kesäks ajoon
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Nopeasti vilkaisemalla näyttäis halvimmat systeemit olevan japanilaisiin ja hintaa nelisen tonnia, tuleehan siinä CR-swapille jo hintaa. Joskus muistelisin isojen poikein kertoneen B-Cumminsin standalone-systeemien maksavan toista kymmentä amerikan tonnia, liekkö niissä hinnat tippuneet sen koommin. Suurin syy standalonelle on isoa voimaa haettaessa ylimääräisten suihkutusten poistaminen, useammalla suihkutuksella kun taitaa männille tulla hiki. Nämä siis 5.9 Cumminsin kanssa, litratehojen ollessa 150 hepan nurkilta ylöspäin
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
mutta jos hommaa tuon koneen sähköineen pelaa sillä omalla boxilla ja ohjelmoi/lastuttaa ? tota dodgen kone juttuu luuin ni ei montaa piuhaa tarvii boksille jättää manuaalissa virta muutama lämpö ja paineanturi cps tps sit jos automaatti ni nopeustieto ja laatikon ohjaus boxi näin pää periaatteelta ei mahdottomuus
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Noissa common rail-koneisissa on yleensä sähköinen kaasupoljin. Eli polkimelta lähtee sähköjohdot boxin kylkeen. Eli kannattaa ottaa moottorin lisäksi myös kaasupoljin elinten luovutus autosta.
Ainakin Boschin CR-vehkeisiin myydään "irtonaista osaa", johon voi liittää perinteisen kaasuvaijerin. Ja osasta lähtee sitten johtosarja boxiin.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ilmastoinnin jälkiasennus | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 04.06.2011 09:49 |
| Jälkiasennus xenonit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.11.2010 08:53 |
| Dieselien eroja ? | arhe | Chit-Chat | 6 | 22.01.2008 08:18 |