![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Montas näitä lehtiä ois pitäny jo ilmestyä? Mulle on tullu tasan yksi lehti ja siinä oli juttua ainakin sisusta... joo eli se olikin se tupla, millanen sit ollu se nro 1. lehti... itse itselleni vastaten; 4X4 MAAILMA -LEHTI, LADOGA-SPECIAL
Viimeksi muokannut Tumi : 14.11.2011 19:57 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jokohan sitä millon olis seuraava numero tulossa?
|
||||
|
||||
![]() HUHUU.. !!
VOISKO JOSTAIN SAADA LEHDEN YHTEYSTIEDOT... olen jo maksanut teidän etukäteen lähettämän laskun nettikaupasta tilaamistani tuotteista. jossa ostin tavaraa noin 100 €. tilattu 1.10 ja maksettu 4.10 pikkusen alkaa vituttaa kun ei tavaraa näy eikä kuulu ja mistään ei löydy numeroa mihin soittaa... !!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun lähetämme tavarat laskulla niin asiakkaan luottotiedot tarkistetaan. Varsinkin jos ei ole lehden tilaaja. Jos siellä on ulosotossa kilometrin pituinen lista niin otamme yhteyttä tilaajaan ja ilmoitamme, että ainoa lähetystapa on ennakko. Tähän mennessä näitä tapauksia on ollut yksi. Anyway privameili laitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 03.12.2011 20:14 |
|
||||
|
||||
![]()
Mahtuuko lukupaketti normipostilaatikkoon vai tarveisko suurentaa jotta mahtuu tuhti paketti tulemaan?
En ole tilaamassa mitään sontaa teiltä mutta pitäiskö käyttää aika vaikka lehden tekemiseen kun luottotietojen tonkimiseen.. Ymmärrän tietojen tarkistamisen jos tilaus on rahallisesti iso mutta luulen että teidän osalta puhutaan korkeintaan satasista! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
alkaapi lähennellä asiatonta tämä viesti kokonaisuudessaan...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu. sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä. no anyway soittakaa mulle. SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan..
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Verkkokaupan tai siis koko nettisivujen uudistus on työn alla. Eiköhän ne siitä parane..
|
|||
|
|||
![]()
Itsepäisyyspäivänä on postitus talkoot.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |