![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Poistettu Mitäs tuolla olisi hintaa.Pois moottori, penkit, kompura ja renkaat pois. Vanteet mukaan onko minkä tuumaset. Voisko jotain jättää vielä pois? Pistähän hinta niin, Ruvetaan hieromaan kauppoja Terveisin Jeep keltainen Askolan off road ry Poistettu |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli aksulat+jakoloota paineilma hilkkeineen jotain reilu 2000e kone ja loota ym syyläri jne jotain reilu tonni renkaat vanteineen jotain reilu tonni penkit,vyöt,tankki,kompura ym hilkkeet pois ni varmaan joku reilu 500e Eli hytille ja rungolle jää arvoks jotain ku ei ne oo tainnu itsestään tuohon kaikki hilkkeet olla kiinnittyneet omille paikoilleen ![]() ja lasketaan pyynti 6999e.hen ja käyttömaasturikin kelpais vaihdos koko autoon tai osiin... |
|
|||
|
|||
![]()
Moi.
Laitoin privaa joopistA Jeep keltainen Askolan off road ry |
|
||||
|
||||
![]()
Jep ,soittelen huomenna niin tuumitaan lisää...
|
|
||||
|
||||
![]()
Oishan mulla tuo käyttömaasturi, mutku se on paljon arvokkaampi, kuin pelkkä Jooppi
![]() -P-
|
||||
|
||||
![]()
Hmm... outo tarjous kun ei kerrota mikä laite edes kyseessä kun varmaan monella muullakin on käyttömaasturi huomattavasti kalliimpi kuin joopin pyynti mutta mitä minä teen sillä tiedolla???
|
|
||||
|
||||
![]()
jokos ruvetaa veivaa jotai vaihtoo
|
||||
|
||||
![]()
Niin no, jos ihan mennään vakavasti otettavan puheen puolelle, niin 2000vm Y61 Patrol 3.0Di. Mittarissa lukema 364tkm, koneella ajettu remontin jälkeen 3000km. Automaagilaatikolla.
-P-
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Porttaali jooppi | kares | Maasturiprojektit | 211 | 26.06.2013 17:40 |
Ostetaan uaz porttaali | timppat | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.08.2010 19:08 |
porttaali hj | titanix | Maasturiprojektit | 106 | 02.03.2009 21:18 |
uaz porttaali | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 11.02.2008 10:15 | |
porttaali | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.01.2007 17:35 |